sgtjoki Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Har samme shortshiften jeg, og den virker. Det er et ledd i aluhylsa (den med de to gummiringene) og det leddet her helt jævlig treigt. Sett fast aluhylsa i en skrustikke og prøv å beveg stanga, da skal det gå. Funker også når du har fått den i bilen. Min er fortsatt ganske treig å gire med, men det kommer seg. Synd at girkula ble stående skeift da. Hakket i shortshiften var vridd litt i forhold til det originale....
Fliid Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Treg girstang. Er nok herlig! For en dritt stang.. MVH Fliid
sgtjoki Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Er bedre enn den originale lastebilstanga. Ble utrolig kort mellom girene. Og du trenger ikke å løftet jern i 10 år for å gire, til og med dama får det til uten å klage! hadde selfølgelig gjort seg med den fra motortechnik, men slipper i hvertfall å tenke på at det hvite plasthelvette slites..
ropa Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Den hvite pakningen du kjøpte må ut vis du skal sette den shortshiften du har nedi. Tatt i betraktning at du har samme som meg. Den hvite pakningen fungerer kun når du har det kule leddet. Helt utrolig at dette ikke går. Gjorde det samme som deg når jeg kjøpte den. De går sikkert utifra at hele mekanismen nedi der er anderledes. For noe sløs...Jeg fikk heller ikke noe bruksanvisning. Var bare fint pakket inn i noe styr, thats it... Så konklusjonen her er at dette er Bortkastet penger skjønner ikke at dem selger sånt til folk, syns Gsbildeler var bra for 3-4år siden, syns dem blir verre og verre nu. Sender feil oljefilter, selger meg en jernstang som dem kaller shortshift. Svarer ikke på mail lenger, ja lista er lang.. Kjøpte jo den hvite pakkningen fordi jeg tenkte å bytte den ut, er jo anbefalt når du først har tatt løs girstanga. Må vel begynne å handle på scmiedman eller koed.dk
325icab_88 Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 har en splitter ny shortshift liggende jeg den med kula...interresert?
ropa Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 har en splitter ny shortshift liggende jeg den med kula...interresert? Er jo intressert, men får vel ikke pengene mine fra Gs tilbake nu lenger. Skal nu høre med dem "hva" i pokker er det dem selger til oss.....
Azeton Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 har en splitter ny shortshift liggende jeg den med kula...interresert? Er jo intressert, men får vel ikke pengene mine fra Gs tilbake nu lenger. Skal nu høre med dem "hva" i pokker er det dem selger til oss..... Kan dra bort på GS for deg og mase jeg.. De har noen tiltalls kunder der.. men de husker likevell fornavn og etter navn på meg:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå