monster11 Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 kan jeg gøre noget hvis et dekk senter har skrapet op min felg,når de la på nyt dekk? de sage at det kunne de ikke gøre noget ved,det kunne skje siden felgen var 9 tomme og dekket var 215 brett . det er OZ Futura felge.
bmwhans Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 selvfølgelig. det er de som har ødelagt den. de skal betale evt oppussing av denne felgen!
Germanlook Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 kan jeg gøre noget hvis et dekk senter har skrapet op min felg,når de la på nyt dekk?de sage at det kunne de ikke gøre noget ved,det kunne skje siden felgen var 9 tomme og dekket var 215 brett . det er OZ Futura felge. De skal stilles ansvarlige for å ødelegge så lekre felger mener jeg!! Skamme seg burde de og de felgkantene må de behandle med respekt
Mikaelft Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Isåfall bør de opplyse på forhånd om at felgen blir skrapet opp.
monster11 Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Skrevet Juli 18, 2007 så det først da jeg kom hjem,dumme mig som ikke så over dem da jeg hentede dem:( de ville ikke gøre noget med det.og jeg skulle ikke komme tilbage og få lakt dekk på der mer sage hen... bilde kommer sener
Germanlook Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Isåfall bør de opplyse på forhånd om at felgen blir skrapet opp. Ja men da er det vel sikkert ikke så mange som gidder å overlate jobben til dem...
mAZE Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Bare ta med felgen bort til de som har gjort dette for deg, og be om å få fikset dette. Ser jo at dekket ikke brukt etter at det ble lagt på. De burde legge seg flate her og faktisk skaffe deg en ny felg. Ikke fikse den du har, men handle ny! Jeg hadde blitt forbannet hadde dette skjedd med min keskin felger, og OZ Futura er jo ende dyrere.
Mikaelft Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Nekter de så ta saken til forbrukerrådet, da blir det vel fart i sakene jeg bruker ALLTID å se på når de utfører omlegging.
monster11 Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Skrevet Juli 18, 2007 de så blankt nei,og de mente nesten at det var min egen feil siden at jeg ville ha 215 på en 9 tomme bred felg. hvordan skal jeg gå frem med forbrukerrådet? ved heller ikke om jeg gider bruke tid på det. kan vel selv fixe det på et par timer. det er vel bare og slipe fint og så poler efter på?
mAZE Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Dette kan du ikke gi deg på. Som nevnt over, gå til forbrukerrådet. De skal jo ikke lage riper i en felg uansett hva slags dim av dekk de legger på.
Haug530D Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 de så blankt nei,og de mente nesten at det var min egen feil siden at jeg ville ha 215 på en 9 tomme bred felg.hvordan skal jeg gå frem med forbrukerrådet? ved heller ikke om jeg gider bruke tid på det. kan vel selv fixe det på et par timer. det er vel bare og slipe fint og så poler efter på? Har ingenting å si hvilken profil du har på dekket, dette skal ikke skje uansett.
Springsteen Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 ja uansett dimensjon.. hvis de vet de ikke klarer det, må de heller la være å ta jobben!!
2mMy Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 mhm, dem burde heller nekte å gjøre jobben hvis dem "veit" at det sannsynligvis blir skader på felgen!
monster11 Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Skrevet Juli 18, 2007 skrev dette. De har skrapet opp kanten på min felg,når de la på nytt dekk, dette er felge som koster ca 3000kr per stk. eller burde jeg skrive det på en anden måte? det er Dekkteam Kløfta AS som det er snak om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå