sh0rty^ Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Siter på jobb og leker litt med tanken på og bygge om bilen til m3 karroseri i løpet av vinteren, har sendt en forespørsel til koed om hva jeg trenger, og de leverer alt til rundt 40 000,- ( ser bort i fra motor, kun karroseri her altså ) Men sveising er ikke det jeg driver med til vanlig, det jeg da lurte på er om det i dette i det hele tatt lar seg gjøre uten å være world champion i sveising? Og til slutt, har søkt litt rundt på nettet etter "guider" for å gjøre dette, av folk som har gjort dette selv, for det er jo endel slike prosjekter rundt om forbi, men uten å finne noe spesielt. Noen som har noen linker til slikt tro? På forhånd takk mvh Lars Olafsen
Fredrik Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Jeg har egentlig lite å bidra med i forhold til spørsmålet, men et prosjekt som er mer sofistikert... og en god del enklere... er å bygge om din E30 325i til en E30 320is. Modellen er en hybrid mellom netopp E30 325i og E30 M3, men med en S14B20 motor som yter 192 HK ved 6900 rpm og 210 Nm ved 4900 rpm. 0-100 Km/t klarer den på 7,5 sekunder og topphastigheten er 231 Km/t. Du kan evt. lese mer om modellen her...
oddis Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 40 lapper for komplett sett med c stolpe kasett, bakluke etc så høres det veldig bra ut! Jeg tror jeg regna meg fram til 55-60 lapper, så tydelig det er enda billigere Ut fra ditt bosted er det et lite tankekors hvorfor du spør her på forumet. Skien/Porsgrunn er vel samma ulla? Helge Vik, SS Performance mfl..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå