Sandersen Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Jepp her er en liten smakebit: Vist noen har kommet over den så hyyysj hehe. Surprise. Mer info kommer til uka da jeg kan hente den. BILDER SIDE 2. Moderatoredit (mAZE): Etter ønske fra trådstarter, så har jeg stengt tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Gratulerer da . Artig vri på denne presentasjonen av nybilen, liten luring du skjønner jeg.... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 pur ondskap å gjøre sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 ser ut som en pen e30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 hehe jeg ja liten luring klør i skrive fingra men må vente litt, kanke si mer. Kan få 1 hint: jeg likte ikke utvalget nokk i norge for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 hehe...artig! Er det Tramont Staria som viser seg der eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Gratulerer med en Top 325i E30 mit original M-Technik 2 Paket in der sehr seltenen Farbe sterlingsilber. Keine Beulen oder Kratzer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Skal bli morsomt å se hva du har funnet deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 At du har tenkt å importere fra tyskland har du jo avslørt selv i en annen post.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Gratulerer, blir spennende å se mer av denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Orginal og artig presentasjon - venter på ny bit i din versjon av "bit for bit og bilde for bilde" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 3serie Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Gratulerer med en Top 325i E30 mit original M-Technik 2 Paket in der sehr seltenen Farbe sterlingsilber. Keine Beulen oder Kratzer. Hehe der var den overraskelsen vekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 der var du faen meg slem!! hehe akkurat som de damene jeg dreiv med når jeg kjørte moped du luremus gleder meg til å se mer til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 hehe hysj hysj orjan Ja men ikke alle som hadde fått det med seg antiloop men mere bilder kommer! takker for gratulasjoner. felgene heter s1 edition, var fra tire stars el no. tyskt fabrikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 bedre bilder kommer til uka da orginal bildene har så dårlig kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg