snes Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Gratulerer med grombil! Hva kommer herligheten på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Den var pen, ser skikkelig strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 Se der var den jo. Grattis Så rimelig strøken ut. Hva er planene for den? Betale masse avgifter og holde den original, eller bygge over i en norsk bil? Betale avgiftene til våren å holde den like strøken og bra teknisk stand som den er var ute å kjørte i stad en tur i skien, dæven as, imponert.. 0 feil alt er helt perfekt, så blir og skaffe gulvmatter.. eneste og seinere i ettertid blir det jo kompressor som drømmen var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 Gratulerer med grombil! Hva kommer herligheten på? 90k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Gratulerer Det så ut som litt av en lekkerbisken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Gratulerer med nydelig bil!! Så jo utrolig strøken ut;) Er ikke mange bmw'er som kommer i nærheten av en slik strøken e30 på min liste iallefall.. Men på en annen side så får man jo hva man betaler for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 liten film snutt fra tolla i tyskland, kommer mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Så du var ute å tok en tur igår Stod på wattis i en sort e36 sedan sammen med en rød corolla ved utkjørselen hvis du tar runda Virka utrolig strøken og pen ihvertfall! Gratulerer med kjempeflott e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 Ahh jo stemmer så deg da, du som tuta? minst vi hørte noen tuta.. Takk forresten, var kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Så du er ute med prøveskilter nå da? Må få sett på den bilen din en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 hehe yes prøveskilter t.o.m i dag men skal nokk leie seinere og så selvfølgelig må du få sett'n hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Må få kikka på den jeg også da Begynte å tvile litt på deg når du solgte den gamle 320n din, men du kommer bare sterkere tilbake og det er bra Nei, jeg vil ikke kappe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Ahh jo stemmer så deg da, du som tuta? minst vi hørte noen tuta.. Takk forresten, var kjempefornøyd Er ikke helt sikker, men kan hende jeg tuta litt Skulle blinke på deg ihvertfall, men tenninga var ikke helt vridd om, så det funka dårlig der og da hehe. Får stoppe hvis du ser jeg står stille en gang så jeg får sett på den! Sort BN regga e36 sedan, helt org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 Må få kikka på den jeg også da Begynte å tvile litt på deg når du solgte den gamle 320n din, men du kommer bare sterkere tilbake og det er bra Nei, jeg vil ikke kappe Hehe ja bare og komme vaskan _skikkelig_ nu, fått i noen dørmater og h1 blue vision pærer, 100kr for 2 stykk på motortechnik.. et must de altså, perfekt lys. kun finni 2 feil hittil.. 1 gummilist bak til lykta og traversforinger.. blir powerflex nu da tror jeg. Noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 Ahh jo stemmer så deg da, du som tuta? minst vi hørte noen tuta.. Takk forresten, var kjempefornøyd Er ikke helt sikker, men kan hende jeg tuta litt Skulle blinke på deg ihvertfall, men tenninga var ikke helt vridd om, så det funka dårlig der og da hehe. Får stoppe hvis du ser jeg står stille en gang så jeg får sett på den! Sort BN regga e36 sedan, helt org Jada grei den kommer vell ut noen helger med prøveskilt. Gidder ikke betale avgiftene enda, sparer pengene til en brukbar vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg