Sandersen Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 Ja du fikk ivertfall en liten sniktitt i forbifarta istad da toro kunne dessvere ikke akkurat vrenge rundt der å da hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Ja du fikk ivertfall en liten sniktitt i forbifarta istad da toro kunne dessvere ikke akkurat vrenge rundt der å da hehe.. Hehe.. Nei er vel ikke så lett det. Men den så bra ut, skikkelig blikkfang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 Hehe takk, satan as.. skien = harry sted, spess den texaco stasjonen der.. bare viser deg der kommer det en haug av svette golf'er etter deg og skal race.. haha nei å nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Sett denne bilen ett par ganger i Skien denne helgen. Grei E30 facelift med M-tech 2 styling. Grattis, men sett bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 Orginalt takk.. ikke noe ettermontert, og javell? og? helt smak å behag det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 Litt soting i photoshop, hmm vurdere vurdere... hva tror dere? Interiør bilder(Orginal ratt og skikkelig girkule kommer) Behandling med AutoGlym's Vinyl & Rubber Care. Anbefales Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt Maguiars pakke? sett man får kjøpt en slik minikoffert med stæsj. Noe som burde endres/legges til? skrik ut!. Trenger forresten bosch linselys lykteglass begge lykter venstre side om noen har. Var Hella på venstre og Bosch på høyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Ser pent ut med slik plast/gummi fornyer. Eneste jeg har hatt problemer med er at hvis du bruker det på slike glatte flater så renner det nedover lakken i regnvær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 Hmm skal ta en liten test på det i morgen, men rubba det ganske greit inn, tynt lag, gni av , tynt lag gni av. Holdt på slik ganske lenge. Men takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 skikkelig lekker bil en del misunnelig bra at du skal bytte ut ratt og girkule. til min e30 så har jeg fått tak i skinnbelg til håndbrekket (istedet for gummi trekkspillet) og håndbrekkhåndtak i skinn. ser mye bedre ut. detaljer er viktig vettu finnes på ebay.de f.eks. og hadde det vert min bil så hadde jeg fjerna streameren på front og bakruta. blir litt for rånete for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 Takk Jøss, veit ikke om noe annet sted jeg kan få tak i den belgen og håndtaket i skinn utenom ebay? små detaljer tells, skal prøve å få til 3 instrumentpaneler etterhvert og. Også skal jeg prøve og dra til en salmaker og få skintrekt sidene på stolene, tror det kan bli bra. Etter mye om å men har jeg bestemt meg for at Streamern forblir foreløpig, syntes det gir et litt mer "lowrider" preg over bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 Takk for at du bestilte følgende varer: --------------------------------------------- 2 "Foam Applicator Pads" --------------------------------------------- 1 "Quik Clay Detailing System" --------------------------------------------- 1 "Deep Crystal Polish" --------------------------------------------- 1 "NXT Tech wax" --------------------------------------------- 1 "Deep Crystal Carnauba Wax" --------------------------------------------- 1 "Supreme Shine Microfiber" + Meguiars chenille vaskehand & Watermagnet duk. Nå skal den få bra med stell Skal følge den guiden her: http://www.bilforumet.no/bilpleie/17439 ... mmies.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Gratulerer så mye! Utrolig fin bil, som ligger i toppen på min BMW liste hvertfall Ser ut til at den kommer til å fortsette å være så strøken og det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Jøss, veit ikke om noe annet sted jeg kan få tak i den belgen og håndtaket i skinn utenom ebay? ser at gs-bildeler har en på lager. koster bare 2000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 Tusen takk! må få lov til å legge til at den hvite e39'n din ser ut som et pent smykke, kledde veldig bra hvitt. Og ja, den skal få bra med stell framover ! ikke noen norske salte veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 Jøss, veit ikke om noe annet sted jeg kan få tak i den belgen og håndtaket i skinn utenom ebay? ser at gs-bildeler har en på lager. koster bare 2000kr 2000 *surfe ebay* hmm.. hva skal jeg søke etter da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg