Gå til innhold

dekkexpress, tyver???

e46diesel
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Bestilte 2stk dekk hos dekkexpress på nettet den 28 juni, 4 juli har de trekkt 2084kr ut av min konto og dekkene er ikke kommet enda.

Skrev mail til de i uke 27 at visst de ikke greide å levere dekkene til den 15 juli så kunne de barre slette ordren får da måtte jeg kjøpe dekk en annen plass pga at jeg trengte bilen den helga, etter mail nr 3 med samme info fikk jeg til svar "at dekkene sto i rest hos leverandør og at dem ventet på ny leveringsdato" HALLO sier jeg bare.

Har skrevet på nytt at jeg ikke trenger dekkene for jeg har kjøpt nye dekk siden de ikke greide å levere dekkene på 15 dagene til da jeg trengte de.

Har prøvd å ringe de men bare tlf svar der de prater om internet siden og at alle hendvendelser må taes på mail, men det går jo ikke når de ikke svarer.

Har de lov og trekke beløpet ut av min konto når dekkene ikke er sendt og de til og med ikke har de inne på lager??

Vurderer å gå til forbrukerrådet nå med denne saken visst ikke pengene kommer på konto snart. Blir aldri å bestille dekk fra de EVER.

Hva sier dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en helvetes mongobedrift! jeg å broderen bestillte 8 dekk der. Gikk over en mnd før vi fikk svar om at di ikke kunne skaffe di helt ennå. Penger tilbake takk, men det gikk bra med å få pengene igjen.

STYR UNNA DEKKEXPRESS FOR ALL DEL! betal heller noen lapper ekstra å få dekka etter ett par dager i stede for å vente over en mnd å aldri få dekka! elendig kundeservice også siden det ikke går ann å ringe dem! Men visst noen skulle ha problem så har jeg navn å nr til innehaver av bedrift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte og dekk på dekkexspress og fikk ikke dekka. Jeg sendt mail til dem mange ganger men de svarte kun på noen mail. De sa at dekkene sto i rest hos leverandør og at dem ventet på ny leveringsdato :? Men jeg sente mail en par ganger å sa de skal over føre pengene. Pengene kom etter en stund :D Kjøpte dekk på interdekk fikk dekka etter få dager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...