fast Dog Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... l9wQ452385 Vil ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Den synker stadig i pris ser jeg. Har ligget ute en stund den der. Men absolutt, feit bil! Hadde ikke sakt nei takk til den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Den der har ligget ute i 2 år snart den tror jeg.. Om den har byttet noen eiere på den tider vet jeg ikke. Jeg kunne så absolutt ha handlet den der jeg, men ettersom den har stått så lenge må det da være noe spes med den? Den har vel vært kolisjonsskadet ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 hva faen? 619,- ? hadde jeg hatt 600 sku jeg donert vekk ene lungen og en testikkel for å skaffe di siste 19tusene...satan for en børse..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 vill ha! MEN lønna er nok litt for liten:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Mulig du hadde fått pruta ner de siste 19 ved rask avgjørsel Ikke så dumt med to lunger... og testiklene dine holder også muskelnivået ditt på det nivået det skal være så de ville jeg beholdt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Har ikke den bilen blitt skrevet om i en del blader også? Har en del carbon i intriøret også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Steikje for ei skute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Virkelig noe å drømme seg bort til ja.... Tror dere han vil bytte i en E36 320i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Ja kansje det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Skal dra og kjøpe noen flaks lodd, så jeg kan kjøpe den bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 den har stått dr et par år ja...samme eieren... vanskelig å få solgt i den prisklassen?! ihvertfall hvis det går rykter om hva som er gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 fin den der da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 hvorfor ialle dager er den vanskelig å få solgt da?? er jo en RÅFEIT M3 med kompressor...folk overser den enten eller så er det mangel på briller eller overflod av analfabeter ute å kikker på Autodb/finn....latterlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn L Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Helt sinnsyk rå!! Drømmebil nr 1!!! Men er nok vanskelig å få solgt. til den prisklassen som nevnt ovenfor.. fy faen sku ønske jeg vant i lotto!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå