kvalaracing Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 Pris på rollo? Trenger også selve "tenningslåsholderen" på rattstammen.
glenn.G Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 Pris på rollo? Trenger også selve "tenningslåsholderen" på rattstammen. du kan få rollo og hele stammen for 900+frakt så slipper jeg å skru det av
S.Arnesen Skrevet August 5, 2007 Skrevet August 5, 2007 trenger det "dekselet" du har til vifta på e-34. også plastikken rundt venstre fronlykter... pris?
glenn.G Skrevet August 5, 2007 Forfatter Skrevet August 5, 2007 trenger det "dekselet" du har til vifta på e-34. også plastikken rundt venstre fronlykter... pris? dekslet rundt vifta kan du få for en 100 lapp men vil helst selge lyktene komplett
HungerForE30 Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Pris på linselyktene dine? har et prosjekt jeg skal prøve meg på. Hvor i akershus holder du til i tilfelle?
S.Arnesen Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 trenger det "dekselet" du har til vifta på e-34. også plastikken rundt venstre fronlykter... pris? dekslet rundt vifta kan du få for en 100 lapp men vil helst selge lyktene komplett tenkte på grillen som er rundt lyktene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå