Stephan.s Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Høres ut som et interessant prosjekt dette! Jeg skal ihværtfall følge med å se hvordan det går Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Dette gleder vi oss til. Sikla over den bilen der ja lenge.. Har jo alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 Kom over den 530'n du og ingard? Tenkte som så at det koster minst like mye å reise utenlands å hente en som å kjøpe en som allerede sto i norge. Som sagt kommer det til å ta litt tid før jeg begynner. Blir mest sannsynelig ikke å starte da før alt er i orden fra biltilsynet, og har skaffet meg en A-til-B/bruksbil da 520'n tross alt skal demonteres til siste skrue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå