Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en advarsel til alle som har brukt pakningstoff på bunnpanna!!

DETTE FØRER TIL EKSTREMT DÅRLIG OLJETRYKK!!

Oljepumpe1.jpg

Oljepumpe2.jpg

Oljepumpe3.jpg

Dette er by the way på min M20B25 motor, som jeg kjøpte for 3 mnd siden :(

IKKE bruk pakningstoff.. spander heller på deg en orginal pakning! det er værdt det!!

ikke noe kjekkt og måtte bytte alle rådelagre pga dårlig oljetrykk nei :( :(

Skrevet

men å bare bytte lager på den motoren tror jeg er lite vits i, er helt sikker på att den har klart å dra biter fra pakningsstoffet gjennom silen! å det kan sette seg fast hvorsomhelst. må tenke på der går oljekanaler gjennom veiva osv..

Skrevet

Uff, så ikke bra ut.

Har aldrig brukt, og kommer aldrig til å bruke flytende pakning.

Det er kun en robot som klare å legge akkurat riktig mengde hele veien rundt.

Skrevet

funker fint med paknins masse bare man lar den tørke skikkelig før man fyller olje osv. men det tar vel et døgn eller noe

Skrevet

jepp, handler om å ikke få noe på innsiden slik at det henger noe "kliss" igjen "inne" i bunnpanna.

Så er det lurt å la det tørke litt etter man har skrudd på, FØR man teiter til så hardt at man skviser det ut til sidene, da fungerer det flott :)

og ja, la det tørke før man fyller på olje, blander olja seg med det der så vil det ikke sitte, og kan "skli" inn i motoren som det har gjort med trådstarter..

Skrevet

ot: du fant pakningstoff nedi der etter noen mnd. en kompis av meg kjøpte en e34 324tds her for en stund siden. etter noen månder. gikk toppen og han bestemte seg for å overhale hele motoren. da fant han en lommelykt i bunnpanna. en sån med magnet. ikke akkurat det du venter å finne der.

Skrevet

da fant han en lommelykt i bunnpanna.

Ha ha ha, sorry kunne ikke la vere og le :oops:

Er jo ikke serlig morsomt å finne lommelykte i bunnpanne.

Helvede....åssen glemmer man en lommelykte i bunnpanne :?::?::?:

Skrevet
Dette er en advarsel til alle som har brukt pakningstoff på bunnpanna!! javel...du hadde sikkert kunne lagt det på bedre da....du som er så flink.

DETTE FØRER TIL EKSTREMT DÅRLIG OLJETRYKK!!

Oljepumpe1.jpg

Oljepumpe2.jpg

Oljepumpe3.jpg

Dette er by the way på min M20B25 motor, som jeg kjøpte for 3 mnd siden :( kødde du...

IKKE bruk pakningstoff.. spander heller på deg en orginal pakning! det er værdt det!! det trenger du ikke hvis du kan legge det på, på en rimlig måte, og en rimlig plass.

ikke noe kjekkt og måtte bytte alle rådelagre pga dårlig oljetrykk nei :( :(

Nei du får ha lykke til, ser ut som du har vært heldig med bilkjøpet. Gratulere.

Dette var ikke ironi, eller hva det...neida det var ikke det :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...