Gå til innhold

Z4, finnes ikke det i forumet???

niklas77
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde å få konntakt med Ess for snaue 2 uker siden. Ikke no svar enda. tenkte å ringe dem til uken. Får det vell alltids godkjent, bare sable dyrt. Ved dere om de monterer også? Skeptisk til egene ferdigheter, eller et sjabby verksted. Jeg har sett en del på ac-schnitzer sitt aero sett til coupen. Syntes det er pent. Men ett fullt body kit + Ess komp. da snakker vi 120-160 tusen regner jeg med. FatLaces, hvilken felger du ahr på din bil?

hvordan får man det godkjent ?

hvis det er mulig og få det godkjent er det plutselig mer interessent :)

jeg har 19" BBS Motorsport felger

bilen-min-022.jpg

bilen-min-024.jpg

et kjapt bilde av vinterfelgene. disse sitter visst originalt på M Coupe

vaska og voksa den i går, derfor den ligger i dusjen :D

foretter.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, takk for bildene av felgene og bilen din. Veldig fin bil og stilige felger. De nye vinterfelgene er nesten for pene til å bruke om vintern.

Har du snakket med ESS, så vidt jeg forsår er det mulig å få det godkjent så sant man oppgir de nye opplysningene til veivesenet og skatter for dem. Det koster litt ekstra, men da er det i allefall lovelig. Så sant jeg har forstått rett, jeg kan ikke si det med 100% sikkerhet. Leste nettopp i BMW magazine issue 84 om en mann som har Ess i sin Z4. 370 hp og o-100 på 4,9 sek. Sykt for en bil til under 1 million.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, takk for bildene av felgene og bilen din. Veldig fin bil og stilige felger. De nye vinterfelgene er nesten for pene til å bruke om vintern.

Har du snakket med ESS, så vidt jeg forsår er det mulig å få det godkjent så sant man oppgir de nye opplysningene til veivesenet og skatter for dem. Det koster litt ekstra, men da er det i allefall lovelig. Så sant jeg har forstått rett, jeg kan ikke si det med 100% sikkerhet. Leste nettopp i BMW magazine issue 84 om en mann som har Ess i sin Z4. 370 hp og o-100 på 4,9 sek. Sykt for en bil til under 1 million.

strøken bil!

gratulerer igjen :)

har du fått kjørt noe særlig eller ?

jeg tok meg en tur til Amsterdam i forrige uke for å få testa bilen skikkelig på Autobahn. Anbefalles på det sterkeste :)

Nei de felgene skal aldri brukes, iallefall ikke av meg. Bare kjekt å ha ved et evt salg av bilen.

Jeg trodde det var et helvete å få godkjent turbo eller kompressor i biler som ikke er originalt levert med det.

husker bare fra mx-5 forumet hvor mye folk stressa med det der, og at man måtte ha TUV papirer, som man måtte ordne selv osv. før biltilsynet ville godkjenne det.

hvis det blir aktuelt kan jeg jo ta en skikkelig prat med ESS.

tidligere eier av bilen er forresten Asbjørn i ESS.

har du funnet noen interessente felger enda ?

du kan jo kikke her for litt inspirasjon;

http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=222685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. Jeg har akkurat passert 6000 km. Ikke noe særlig. Er student og tar for det meste bussen til skolen. Bil blir fort litt for fyrt i lengden. Har hatt bilen på privat bane her i Bergen. Litt liten bane, men bilen drar godt til 200. Kunne tenkt meg en lengre tur neste sommer. Hadde bare håpet og kunne stylet og montert kompressor først. Her er noen bilder av modifikasjonene jeg kunne tenke meg og gjøre:

Denne MZ4 fronten er min favoritt

cimg2216jpglu2.th.jpg

Denne baken er flott. Men jeg tror ikke jeg ville gått for spoileren

9009673b89uz3.th.gif

Dette er noen felger jeg har lurt litt på, i 19 tommers versjon

felg3ov8.th.jpg

Jeg er veldig usikker på hvordan bilen hadde blitt med en original M front, og en AC-S bak, men jeg tror at visst jeg får høydene til å passe kunne det blitt riktig flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...