E.H.D Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 er vel litt av meninga med M bil at dem ikke skal skille seg ut da! er det bare hvit som har ulakka carbontak eller? Hvis du velger soltak får du lakkert vanlig tak, uten soltak får du carbontak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Kunne godt ha vært større (mer utbygde) hjulbuer som påpekt tidligere, der synes jeg audi er svært flinke! og er det bare jeg som synes speilene er kule? Og hvorfor vil alle ha hvit? syns hvit ikke kler bilen i det heletatt!!! skulle jeg kjøpt en skulle den ha vært BLÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 og er det bare jeg som synes speilene er kule? Du har min stemme. Jeg synes ikke de ser spesielt store ut, og de har et moderne og teknisk utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 og er det bare jeg som synes speilene er kule? Du har min stemme. Jeg synes ikke de ser spesielt store ut, og de har et moderne og teknisk utseende. nettopp, og i tillegg til det så er det vel mer eller mindre "videreutviklede" E36 M3 speil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå