Bimmerlars Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Koed har S14 motorombygningskit til E30 med omtrent alt som trengs for 20 tusen danske. Hva havner den totalt på hjemme på døra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 det blir 26945,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 Med frakt og alt? Hvordan fant du det ut? Forbanna Koed har satt sånn infofirkant midt på sida over E30, så jeg får ikke lagt den i handlekurven og sjekka frakt.. På firefox kan man ta den bort, men man får ikke brukt webshopen der pga. at firefox ikke støtter siden dems. Frustrerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Med frakt og alt? Hvordan fant du det ut? Forbanna Koed har satt sånn infofirkant midt på sida over E30, så jeg får ikke lagt den i handlekurven og sjekka frakt.. På firefox kan man ta den bort, men man får ikke brukt webshopen der pga. at firefox ikke støtter siden dems. Frustrerende ved hjelp av koed kalkisen Chriz har lagt ut på forummet før: http://www.chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 Ja, den brukte jeg også Hva var frakta på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Forbanna Koed har satt sånn infofirkant midt på sida over E30, så jeg får ikke lagt den i handlekurven og sjekka frakt.. På firefox kan man ta den bort, men man får ikke brukt webshopen der pga. at firefox ikke støtter siden dems. Frustrerende Eg brukar Internet Explorer og har i allfall hatt null problem med å få den vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 den prisen du får fra koed.dk er alltid med frakt, så hvis du betaller 20laken så er frakta med der, men så kommer moms på 25% og tollavgift. og den kalkulatoren forteller deg bare hva det totalt kommer på i norske kroner med moms og allt! handla for en del kroner der sjøl også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 den prisen du får fra koed.dk er alltid med frakt, så hvis du betaller 20laken så er frakta med der, men så kommer moms på 25% og tollavgift. og den kalkulatoren forteller deg bare hva det totalt kommer på i norske kroner med moms og allt! handla for en del kroner der sjøl også nå Etter at du har putta varene i handlekurven står det med frakt ja. Og at kalkulatoren berre fortel kva det totalt blir på? Er det noko anna enn det som er interessant?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Koed har ingen S14 inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 Ja, men problemet er at jeg ikke får lagt motoren i handlekurven, og sett fraktpris. Lasta ned E30 katalogen på PDF og så der prisen uten frakt, moms, tull og tøys Skal ikke handle før til vinteren/våren så får håpe de har fått inn noen da Synes det var bra pris, med tanke på at man får med komplett eksos, mellomaksel, radiator med slanger, kasse og det meste andre som trengs. Privat legger jo folk ut S14 motorer for 25-30 tusen for bare komplett motor og gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Ja, men problemet er at jeg ikke får lagt motoren i handlekurven, og sett fraktpris. Lasta ned E30 katalogen på PDF og så der prisen uten frakt, moms, tull og tøys Skal ikke handle før til vinteren/våren så får håpe de har fått inn noen da Synes det var bra pris, med tanke på at man får med komplett eksos, mellomaksel, radiator med slanger, kasse og det meste andre som trengs. Privat legger jo folk ut S14 motorer for 25-30 tusen for bare komplett motor og gir Sant det, men vær også obs på at prisene i E30 katalogen ikke er oppdatert. Da må du se på E30 som du tydeligvis ikke kommer inn på ' Får sikkert inn til da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå