cytec Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 hei. lure på å kjøpe effekt anlegg til bilen. e36 320i 98 mob. men så veit eg ikkje ka eg skal velge. noen anbefalinger? takker for svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Er du ute etter å vekke naboene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cytec Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 nei:P vil bare ha litt råere lyd hørte på eit lydklipp fra eisenmann. å den hørtes veldi bra ut, men veit ikkje korleis scorpion er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Bråk? Virker som eisenmann-folka er fornøyd. Jeg hadde det på 318is-en min, det var kanskje litt i overkant. Men det skal være annerledes og mer dempet på 6-erne, så gikk for eisenmann igjen. Hvor har forresten det blitt av, schmiedmann...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cytec Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 schmiedmann ? er dt ei effekt potte og? men veit du om dt følger med alt av rør å sånn som skal gå fram til katta på eisenmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Min var kun bakpotta. Schmiedmann er de som selger eisenmann. Og det er en måned siden jeg bestilte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Kjøp Eisenmann for all del! Konge lyd! Ikke for mye, herlig bromming på tomgang, og skikkelig fres over lyden når du nermer deg rødmerkinga! Absolut til å anbefale alle med BMW!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cytec Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 men får eg med alt av rør fram til katta ? viss eg kjøpe eisenmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 men får eg med alt av rør fram til katta ? viss eg kjøpe eisenmann? Ja, hvis du bestiller disse i tillegg. Dette må spesifiseres ved bestilling. Mener rørene kostet rundt 800 kroner til 328en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 nei, da må du kjøpte de i tillegg. Scorpion har mye mer lyd.. Jeg monterte Scorpion på M3n og der måtte jeg bare ta det av igjen..ble altfor mye og ting begynte å dirre inni bilen ved pådrag.. Har hatt eisenmann på 3 biler og veldig fornøyd med de. www.schmiedmann.com selger da eisenmann og scorpion får du fra www.koed.dk ... på Scorpion går eksosen helt fram til katt'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cytec Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 ok takker for svar=) då blir dt vell eisenmann eg kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 har noen av de nevnte skikkelige DTM potter? tror det hadde gjort seg med ei sånn på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cytec Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 ka som er forskjell på simon DTM og eisenmann? tenker på lyd å kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 kjøpte en ny scorpion potte hos koed for ei uke sia. syntes at lyden fra scorpion ikke er for høy. en kompis har eisenmann og syntes ikke det er så mye forskjell i lyd mellom disse to. vi har begge 6ere og må si at begge anleggene produserer en herlig lyd. hvis du har søkt i forumene fra tidligere slike poster så vil du se at det er veldig smaksak dette med eksos. uansett hvem av disse du velger blir du ikke skuffet. scorpion leveres komplett fra kat og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cytec Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 ok=) takker for svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå