Bjørn 320 Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Iom. at bensinpumpa fungerer er det nok store sjansar for at det er reléet som er kaputt ja. Har høyrt om ein del som har hatt nøyaktig samme problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 ja stikker på biltema nå jeg <3 hehe håper det er det altså bytter bensinfilter i samme slengen å jeg =) gir tilbake melding imorgen takk for svar alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 det var jo selvfølgelig stengt når jeg kom dit prøve igjen til mandag =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 noen som vet eksakt hvor det rele er plassert? hvem av de tre rett utenfor sikringsboksn i såfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 kan være bensin pumpa selv om den fungerte når du prøvde den.. en kompis hadde problem med en audi s4, så vi sjekket pluggene og di var tørr som f.. så tok vi ut bensin pumpa og prøvde den.. da startet den og gikk fint.. men da vi satt den i funket den ikke.. skiftet bensin pumpa og den har fungert siden.. var i vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 okei =) ja lurer på det altså, men skal bare prøve det relèt først, men må bare vite hvor det sitter:P takk for svar R.E.H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osracing Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 set på en t skjøt på bensin inn på fuel reilen slangen som går inn fprand på motoren å monter en trykk måler å se vilket trykk du har skal være ca 2,5bar uten vakium på bensintrykk regulatoren prøv å start bilen synker trykket masse så bytt pumpe det selges på biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 ja takk =) i will do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 men er det mulighet for at bensinpumpen kan ha røket når jeg tok dne opp og koblet 12v rett på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Kan være at den ikke pumpe det rette trykket. For lavt trykk med andre ord. Bruk en trykkmåler (dette får du fra Biltema) å sett på slangen til bensinpumpen som nevnt ovenfor å skjekk trykket som skal være ca. 2.5Bar på en 2liter, om det er høyere enn dette gjør ingenting da dette vil gå igjennom overtrykksregulatoren og tilbake til tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osracing Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 ja er den utslitt så kan den virke litt å så står den igjen jeg hadde samme problem på min s4 mens jeg var på ferie å merkeverkstedet klarte ikke å finne noe feil men det var pumpa det fant jeg ut med en gang jeg fikk målt trykket, den jobbetr men klarer ikke å bygge opp trykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 okei <=) jaja får vel bare investere i ny bensin pumpe da håper det fungerer det =) er litt prisforskjeller på de da ca 3000,- på bmw¨ ca 1600 på meca og 449,- på biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 kjøp biltema vis ikke har jeg en hjemme du kan kjøpe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 si ifra hvis den var feilen da.. så får andre en mulighet å finne ut feilen hvis samme skulle skje med noen andre..!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 sånn da var bensinpumpen byttet, det hjalp ingen ting så nå skjønner jeg vartfall ingen ting noen som vet eksakt hvor rele som styrer dette sitter? eller andre ting? nå begynner jeg og bli desperat BTW: har diagnose utstyr men den fant ingen feil heller :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå