Gå til innhold

Problemer med e36, stoppet!

Jesse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan være bensin pumpa selv om den fungerte når du prøvde den.. en kompis hadde problem med en audi s4, så vi sjekket pluggene og di var tørr som f.. så tok vi ut bensin pumpa og prøvde den.. da startet den og gikk fint.. men da vi satt den i funket den ikke.. skiftet bensin pumpa og den har fungert siden.. var i vinter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

set på en t skjøt på bensin inn på fuel reilen slangen som går inn fprand på motoren å monter en trykk måler å se vilket trykk du har skal være ca 2,5bar uten vakium på bensintrykk regulatoren prøv å start bilen synker trykket masse så bytt pumpe det selges på biltema

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at den ikke pumpe det rette trykket. For lavt trykk med andre ord. Bruk en trykkmåler (dette får du fra Biltema) å sett på slangen til bensinpumpen som nevnt ovenfor å skjekk trykket som skal være ca. 2.5Bar på en 2liter, om det er høyere enn dette gjør ingenting da dette vil gå igjennom overtrykksregulatoren og tilbake til tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er den utslitt så kan den virke litt å så står den igjen jeg hadde samme problem på min s4 mens jeg var på ferie å merkeverkstedet klarte ikke å finne noe feil men det var pumpa det fant jeg ut med en gang jeg fikk målt trykket, den jobbetr men klarer ikke å bygge opp trykk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn da var bensinpumpen byttet, det hjalp ingen ting :( så nå skjønner jeg vartfall ingen ting :(

noen som vet eksakt hvor rele som styrer dette sitter? eller andre ting?

nå begynner jeg og bli desperat :P

BTW: har diagnose utstyr men den fant ingen feil heller :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...