Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig fått tak i felga jeg ville ha.. Ble OZ Superturismo WRC i 17" med 225/45/17. Mulig det kunne blitt bedre med 18" og lavere gummi men ble litt rart med innpresset på 18"..

Dette oppsettet subber ikke i det hele tatt og er veldig komfortabelt å kjøre med samt det sparer jo felga en del med så høy gummi da..

Felgene har 40 innpress men spaca ut 10mm foran og 15mm bak :) Syns det gjorde seg på svart bil

bimmer3lj1.th.jpg

bimmer7hc6.th.jpg

bimmer4kq2.th.jpg

mulig bilen ble litt høy i front?

Skrevet

bra den bilen din. hvite felger kler svarte og røde biler. men likte ikke vingen din, den er for høy. bytt den i nen m3 vinge. tror den ville blitt mue bedre da,

Skrevet

takker for gode tilbakemeldinger :D

ah ja ganske enig i at vingen ble litt i høyeste laget :P den lave m3-vingen hadde nok gjort seg bedre...

225/45/17 passer veldig bra nå, men som sagt så er den spaca ut 10mm foran og 15mm bak. den subba med kanskje 3-4mm ellernoe foran (i fjørbeinet) før jeg fikk tak i spacere, bak gikk det i grunn fint, men spørs om den hadde klart dumper og den slags. nå subber det ikke ved fullt rattomslag engang :)

Skrevet

Problemet mitt var at dekket tok i innerskjermen i bakkant. Men jeg har en mistanke om at framhjula står litt lengre bak på M3 enn på de andre E30 modellene. Forøvrig så hadde jeg samme type felger som du har nå den gang, bare i sølv. Supre banefelger. Lette og sterke!

Skrevet

hmm det er ikke umulig at det kan være litt forskjell der ja :)

felga var overraskende lette som du sier ja.. håper det er som du sier at det er litt kvalitet også og at de tåler litt !

Skrevet

225/45-17 skal ikke være noe problem på E30, Selv kjører jeg 215/40-17 på 325`n min å å det er med korte FK dempere med 60 fjører. Dette er på kanten, men da er det hjulbuen det stopper i!

Fin bil å fine felger forresten ;)

Skrevet
hmm det er ikke umulig at det kan være litt forskjell der ja :)

felga var overraskende lette som du sier ja.. håper det er som du sier at det er litt kvalitet også og at de tåler litt !

Tror ikke du skal bekymre deg for kvaliteten. O.Z felgene er kjent for å tåle en trøkk. Jeg har 18" på M3`n nå. superleggera. De har fått kjørt seg bra de, men er fortsatt 100% rette. Visse fordeler skal man jo ha når man kjøper noe som koster litt mer enn sharif bling bling felgpakke til Kr.9.000,- :D

• 4 weeks later...
Skrevet

Hei!

Jeg har selv lurt de felgene, har sett på internett og i katalog men står selvfølgelig ikke noe om e30(pga alderen vil jeg tro). :?

Men når du bestilte felgene, hvilken bil var det de var oppsatt på?

Eller bestillte du bara noen felger som hadde innpress på 40 og boltsirkel på 4*100?

Mvh Steinar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...