Nøstbakken Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Lurer på om det er mykje arbeid å montere Angel eyes fra Fk automotive Er det plug and Play lykter... www.maxam-tuning.com som selger dem .. Noen som har gode og dårlige erfaringer til desse lyktene .. Eller noken andre lykter som eg eventuelt kan kjøpe istaden for.. Må vera svarte inni , ikkje crom.. takk på forhand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2M@s Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Har prøvd 2 sett med FK, min erfaring er at det er bare dritt! De dugger så mye at det blir masse is i dem om vinteren, fikk tilslutt et annet merke fra GS Bildeler som fungerer utmerket. Mitt tips er styr unna alt fra FK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Jeg har hatt positiv erfaring med FK. Lyktene har fungert fint og ikke dugget. VELDIG lett og montere ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Var ikke plaget med dugg på mine FK, men plastkvaliteten er bedriten. Men det gjelder egentlig alt av ting til bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 takk for alle svar.. litt vanskelig å besteme seg nå da.. men korlis er dei lyktene GS selger til e36 coupe.. plugg end play eller .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå