e46diesel Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Her er noen gamle bilder av min 02 mod 320d. Nye lenger bak. Har montert et cobra senkesett og skåler framme får å få nok senk, chip fra bb racing, remus effektanlegg fra koed, kn filter å modda luft inntaket, m3 front å a e ringer fra gs og lakert alle listene rundt, er utruli for et mere klint look man får da. Har fått sotet rutene i dag, ble meget bra. Ellers så er den vel normalt utrustet, men dessverre ikke M utrustning, skulle det gjerne ha vært men var ingen aktuelle når jeg handlet denne i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Får ikke bilde opp jeg? Prøv www.photobucket.com Eller send det til meg, så kan jeg legge det ut for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 jobber med saken , men ser ut til at jeg får de fram nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Veldig tøff E46 Har du vært på flue jakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 ja bare så det er sagt så er den ikke vasket før disse bildene, var bare noen jeg hadde på tlfen som jeg la inn, men ja når jeg kom fram til luleå i dag var den mere rød å gul av flue kræsj enn sølv. Har ikke bensin stasjonene i sverige vaske haller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 dårlie bilder, skal få lagt inn flre og bedre når jeg kommer hjem til orntli kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Burde hatt noen andre felger, ellers flott . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Pen e46 kommer snart nedover til luleå, dvs om 1uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Finfin touring med lekker farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Skiltene foran så helt merkelige ut...fikk du ikke laget i riktig font? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Grom e46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 meget pen e46 det der! men, hva ga du for remus anlegget fra koed? sikler lit etter et sånt selv også!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 Takk Takk Skiltene foran så helt merkelige ut...fikk du ikke laget i riktig font? fikk laget skiltene nede i mantorp når jeg var på gatebil dær, det er samme høyde men kortet inn i lengden. betalte 3800ca men så kom det regning fra tnt på 1000kr ca på frså dyrere enn hadde regnet med, men ble litt bedre lyd og mye finere og se på, skal komme med bedre bilder og renere bil senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Pen bil ja! Har nyrer til 330 liggende, er mer krom på de hvis du skjønner. Si fra så kan jeg sende de til deg hvis du er interessert. Samler bare støv i garasjen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 takker nei er ikke helt med nå dessverre nyrer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå