Atle Simonsen Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Norges billigste i sin klasse? 60000,- Se info på finn.no. Innbytte i bil inntill 20000,-. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10674767 Edit: Endret bildet ditt, så det ble stort. R Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Nydelig bil, hadde jeg hadd kapital idag skulle jeg kjøpt den tvert! Er det diff brems på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 regner med du kommer til å få en del telefoner på denne nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 Bilen er meget bra til prisen, og ja, det er diffsperre på denne. Veldig morsomt med denne kassa. Hvis noen har en e39 eller 36stv er dette av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Da skal den selges til fordel for en mer praktisk familiebil. Norges billigste i sin klasse? 69000,- Se info på finn.no. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10674767 Edit: Endret bildet ditt, så det ble stort. R Andersen ÅH.. Pen bli må jeg si. (y) Den som hadde hatt litt skrulyst på bruksbiln og penger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Interesant at den har omtrent samme bakkeklaring som kjøretøyet vi skuer i bakgrunnen Men pen bil. 635 eller M6 skal jeg ha en gang i fremtiden. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 He he, greit med litt bakkeklaring. Vil senke den hvis den ikke blir solgt. Ellers som jeg har sagt til alle som har ringt, ved rask handel uten innbytte, kan jeg diskutere prisen noe. Og av innbytte er BMW mest interessant, men kom gjerne med andre forslag, men ikke båt eller mc som jeg har fått utallige tilbud om allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Er dette samme bil som ble kalt for M6? Trodde de var en 200 000kr dyrere jeg pen bil ihvertfall De som ringer og pruter kan du gi samme svar som jeg bruker å gi: Det er ganske rart at de klarer å finne verdien på en bil de ikke har vært og sett på en gang. Pris kan diskuteres etter visning. Er alltid mange som skal prute bare for å prute. De er bare på utkikk etter en billig bil og ikke i å kjøpe en fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 Dette er ikke den de kaller M6. Men disse pleier å være mye dyrere,gjerne 120`-170`, men iom at det er noe fiks, synes jeg denne prisen er realistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 Nåværende bud er på 62000,-, dette står ut helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Hypp, ny pris siden en idiot har kjørt på den og laget en bulk i bakskjermen uten å si ifra. 64000,- nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Noe rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 hei, kunne du legge ut bilder av skaden bak + den skjermen med stygg lakk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 Hei, rust er det minimalt av, noe bobler i kanaler og minmalt i hjulbuer, alltså kun litt lakkrust. Meget bra under. Bilder av skaden får jeg se om jeg får tatt, men vet ikke når. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Hypp igjen. 60000,- ved handel senest 12.8. Da beholder jeg den mest sannsynlig selv, og setter den i 100% stand. Høyre dørhengsle har nå røket og det koster ca 1000,- nytt på BMW. Enkelt å bytte også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg