Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Interesant at den har omtrent samme bakkeklaring som kjøretøyet vi skuer i bakgrunnen 8)

Men pen bil. 635 eller M6 skal jeg ha en gang i fremtiden. Lykke til med salget :D

Skrevet

He he, greit med litt bakkeklaring. Vil senke den hvis den ikke blir solgt. Ellers som jeg har sagt til alle som har ringt, ved rask handel uten innbytte, kan jeg diskutere prisen noe. Og av innbytte er BMW mest interessant, men kom gjerne med andre forslag, men ikke båt eller mc som jeg har fått utallige tilbud om allerede.

Skrevet

Er dette samme bil som ble kalt for M6? Trodde de var en 200 000kr dyrere jeg :o pen bil ihvertfall :) De som ringer og pruter kan du gi samme svar som jeg bruker å gi: Det er ganske rart at de klarer å finne verdien på en bil de ikke har vært og sett på en gang. Pris kan diskuteres etter visning. Er alltid mange som skal prute bare for å prute. De er bare på utkikk etter en billig bil og ikke i å kjøpe en fin bil ;)

Skrevet

Hypp igjen. 60000,- ved handel senest 12.8. Da beholder jeg den mest sannsynlig selv, og setter den i 100% stand. Høyre dørhengsle har nå røket og det koster ca 1000,- nytt på BMW. Enkelt å bytte også.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...