SiggenK Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Det er verdt å få med seg hele ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 hehe, sang om bmw det er jo artig. Mye biler med litt for råe bakvinger synes jeg da, men noe fine biler også. bwee em wee:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 hehe, den gikk temmelig fort på mute for min del ihvertfall men var jo et par pene bmw'er der da .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Jævli bra. Skjønte ingenting.. Trur du alle nordmenn kan det der språket eller ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 skjønte bare en ting og selv det var litt rart uttalt: bwee em wee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Dårlig sang, men var et par tøffe bmw der da Men noen som ikke var helt smaklig styla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Og jeg som håpet at noen hadde laget en video med ac/dc`s TNT som bakgrunns musikk. B- M- W=T- N- T kunne blitt en god klang. De stoere pattsers(eller noe sånt) laget sang om opel kadett med ac/dc`s highway to hell,og den er absolutt verdt å få hørt hvis dere har muligheten.De synger på hollandsk eller noe,men man kan fortsatt skjønne litt av det de sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Kom over disse : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 For et stygt språk...unnskyld meg, men det klanger ikke bra i mine ører:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=QJcbc593IPU Har du sett noe så jææævlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Russehorn Edition: http://www.youtube.com/watch?v=Zexh4xb89Eo&NR=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Kom over disse : Likte hvordan filmingen var lagt opp og redigert. Litt mere stødig kamera og litt bedre kvalitet kunne også hjulpet.Ble noe å tenke på neste gang jeg tar frem dv kamera. Mangler bare et lite bimmers treff nå da (men bare "hagenisse" som stort sett har svart på tråd til mini treff i drm distriktet så). Fine biler i filmen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Usannsynlig dårlig til å filme. Nå blei jeg nesten kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 haha, litt av en sang:P må nok nesten si at "Sie Gubba - BMW'n" er bedre da:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 En av de bedre BMW videoer synes jeg, kanskje litt lite motorlyd da men... http://www.youtube.com/watch?v=KbQLtdy3l2U Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå