Gå til innhold

Hvorfor går ikke min e30 2,7l????? HASTER!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det jeg nevnte med tenningsbank.. Er som de sier her, kammen kan ha hoppet over. Altså på regreim, bommet med en tann. Er ett hakk på veivhjul som skal stemme overens med ett hakk som er på hjulet. Er ett merke på hjulet til kammen som skal stemme overens med merket på toppen.. Stemmer dette så ser jeg ingen grunn til at det kan være tenningsbank..

MVH

Fliid

Alt med registeret stemmer;)

Har nye plugger:=)

Skrevet

Iogmed at du har Diesel veiv så kanskje den ikke er laget for så høyt turtall :lol: har du husket å slå av "poltiknappen" ;):lol:

Men fra spøk til revolver: Synes også dette høres veldig ut som et tenningsproblem. Jeg har villet prøvd å dobbelskjekke at registeret er riktig, så skjekke plugger og pluggledninger.

Skrevet

bilen hadde vel ikke starta om den var tom for støm og bensin.. finnes d ingen glupe hoder her inne som har noen fornuftige svar på hva problemet kan være da?!

blir med deg og ser på bilen i kveld jeg Pilsen!!

Skrevet

Mexos: kan selvfølgelig dobbelt sjekke at registeret stemmer. Pluggene ble montert i går kveld, og den fungerte inget bedre etter det..;)

Har noen små ting jeg vil prøve først. Det som er mest irretabelt er det at en av de forrige eierne(vet ikke hvilke) har jalla det til med sikkert 30km ekstra kabel under dashen, har målt på masse ledninger og funnet i hvertfall 10 jeg kan rive ut;)

Skrevet

Etter mange timer med prøving og feiling har vi nå kommet fram til at bilen får bensin, men absolutt IKKE nok.. Har også prøvd å bytte pumpe, relee, koble uten om filter osv, men ingen ting hjelper..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...