Azeton Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 Ja, det har du rett! Men snakker om og dytte forsikig på pedalen, går den ned i gulvet vil den legge seg sidelengs! trenger faktisk ikke så mye motor for og få det til..
Øyvind L. Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 Jeg tror ikke du sladder lettere med en trimma S14 enn med en S50.
Ola. Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 S50 i E30 , er det bmw selv skulle gjort i utgangspunktet! Kunne tenkt meg å hatt motoren enda noe lengre bak i bilen (den tar nesten i torpedo allerede dog), men jeg kjørte på ACR i helga å lå å sladdet (kontrollert med hensikt) i hastigheter oppi 160-170km/t på det verste, så jeg klager IKKE på balanse! Den fungerte over ALL forventning! Mulig jeg deler film ifra happeningen, om jeg får lyst Men før du har en S50 i din E30 bimmerlars, så mistenker jeg at du har hatt minst 16 motorplaner/drømmer å spekulere på først no offence.. Synes bare du har en ny tråd om emnet, for hver tanke du får ang motor.
? Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 det er noen som er veldig glad i å lufte tankene sine offisielt vettu =) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=37237
Azeton Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 S50 i E30 , er det bmw selv skulle gjort i utgangspunktet!Kunne tenkt meg å hatt motoren enda noe lengre bak i bilen (den tar nesten i torpedo allerede dog), men jeg kjørte på ACR i helga å lå å sladdet (kontrollert med hensikt) i hastigheter oppi 160-170km/t på det verste, så jeg klager IKKE på balanse! Den fungerte over ALL forventning! Mulig jeg deler film ifra happeningen, om jeg får lyst Men før du har en S50 i din E30 bimmerlars, så mistenker jeg at du har hatt minst 16 motorplaner/drømmer å spekulere på først no offence.. Synes bare du har en ny tråd om emnet, for hver tanke du får ang motor. Trodde han egentlig skulle lage versting motor ut av den m30b35 motoren han hadde kjøpt seg.. Men tror nok han har blitt mer glad i 4 sylindret! Men med tanke på sladd.. så tror jeg ikke det er noe problem.. Er mye som kan justeres på så du får det som du vil!
Bimmerlars Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 Hehe, har da gjort ferdig en M10 turbo, mangle bare å koble tilleggsprutet og mappe. M10 sugemotor har jeg gjort ferdig også. Så alt jeg sier er ikke bare drømmer Grunnen til at det ble mye spm rundt div. motorer er fordi jeg drev med et stort prosjekt, med glassfiber EVOIII bredding osv. osv. så derfor hadde jeg god tid til å forske litt på hvordan de forskjellige motorene virka i E30 karossen. Den bilen fikk aldri noen motor, og er nå solgt. Bilen jeg driver med nå skal forhåpentligvis ha sine jomfrurunder på bane når gatebil kommer til Våler til våren, så må se om ikke det går ann å få ordna med litt grom motor. Rekker jeg ikke få ferdig noe motor setter jeg inn den trimma M10'en så lenge
Bimmerlars Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 Har du orginale støtdempere på E36en din? Min E36 slipper som regel bak den! Med mindre du kjører rolig inn i sving og gir gass så du dytter den ut med vilje. om det var noe god forklaring? http://www.vacmotorsports.com/cgi-bin/view_item.pl?item_id=551 http://www.youtube.com/watch?v=Xmmm7ODBA2E Demperene ble visst skifta for 30.000 siden, men vet ikke hva som ble montert. Bilen virker ganske stiv, så godt mulig det er noe uorg. senkeopplegg
bmw-m535 Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 m10 motorene er jo tålig billige å turbokonvertere skikkelig. skal være en av de mere holdbare bmw motorene også. jevlig godt tilbud på motor her. http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... hlight=m10
Azeton Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 Har møtt bimmerlars personlig jeg da.. Og han er ikke den typiske drømmeren egentlig.. Vet at han har flere baller i luften på en gang. spesielt når det gjelder bil deler! Men du "ola" uten drømmer over lever man ikke må du huske! Hvem/hva drømte du om da du var ung?
Bimmerlars Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 Har møtt bimmerlars personlig jeg da.. Og han er ikke den typiske drømmeren egentlig.. Vet at han har flere baller i luften på en gang. spesielt når det gjelder bil deler!Men du "ola" uten drømmer over lever man ikke må du huske! Hvem/hva drømte du om da du var ung? Er det du som har E36 turbo? Som var på kaffedrekking hos Marianne den kvelden?
Azeton Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 Stemmer det ja lars! Vi som satt og lo litt av marianne sin avtale bok med carbonfiber "bokbeskyttelse" Da datteren hennes også var der..
Bimmerlars Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 Haha Husker det ja! Har faktisk fått meg E36 jeg også nå, som du ser i signaturen. Ingen turbo her men Mente jeg begynte å få for ny bil, så hun sliter med å finne deler til meg
Azeton Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 Ikke for og gå helt offtopic men.. Som hun sier til meg og.. E36 er altfor ny bil, hun vet ikke hva det er en gang.. og det ser fælt ut Må få se på den E36en din en gang! Er ikke lange stykke herfra egentlig. Turbo er nå tatt av pga motor havari.. nytt topplokk er bestilt fra vacmotorports, stage 1 med nye kammer og vac ventilfjærer og holdere. Så alt har egentlig gått nedover den siste tiden.. 3 steg fram og 20 tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå