Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk inntrykk av at du skulle ha en sladde bil og ikke en som sitter bra ut av svingene.

Å begynne trimme med turbo på feks M20 er noe av det dummeste du finner på. Da er S50 et uedelig mye bedre valg.

Kjøper du en S50B30 og legger i 130000kr i trimming uten turbor/ kompressor så har du ca 350-360hk..

Den billigste trimmingen du kan gjør for og få ned rundetidene er å kjøpe R-dekk og dra på førere kurs.. Skal du bli god til å kjøre på bane slik som du mener lenger opp så driter du i alle disse skryte hestene i bilen også bruker du pengene på fører kurs. Er 4 dagers førere kurs på Ringen om et par uker, da lærer du deg å beherske bilen på en skikkelig bane og ikke på disse lego banene som vi har i norge..

Lykke til.....

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Turbomotor vil ikke bilen få uansett, da jeg rett og slett digger responsen, lyden og følelsene jeg får når jeg ratter en potent sugis! Kjipt med turbolagg og dumpventilspetakkel.

Kjørerkurs på ringen tviler jeg på at det blir, nok med å lære og utforske litt på egenhånd :) Men at det blir noen runder på ringen etterhvert tviler jeg IKKE på at det blir.

Kjører med motoren jeg har nå mens jeg sparer til hva enn det blir tilslutt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...