Gå til innhold

Mitt student prosjekt. E36 316I-318is. *skrota*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei har ikke kommet så langt enda ;) Dremel'n ligger i Trondheim ;) Ja sier ikke nei takk til de :) Er det slike originale knekkbolter du tenker på eller?

Har forresten vurdert å kjøpe ei leppe å kline på originalfronten til våren :) Kunne det blitt bra? Tenker på ei lita Rieger leppe. Er bare redd bilen skal bli for lav foran i kombinasjon med senkesettet. Jeg skal nok klare det, men vil jo at damen skal klare å unngå å knuse den over humpene også ;)

srrlasqxxz0i40l90pxu.jpg

• Svar 441
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har samme problem angående fanger foran : p

vet ikke hvor lav bilen blir med mtech fronten som skal handles inn etterhvert. redd for at det blir for lav og ikke får på noe rieger cup leppe. hehe så jeg har bestemt meg for og kjøpe fangern få bilen i fin stand og se etterpå om det er plass til mere foran : p men vil ha litt og gå på også : )

gleder meg som en unge til sommern kommer så får begynt og fikse litt.

Skrevet
Nei har ikke kommet så langt enda ;) Dremel'n ligger i Trondheim ;) Ja sier ikke nei takk til de :) Er det slike originale knekkbolter du tenker på eller?

Jepp er orginale de ja..skal du bortom her da i nærmesste framtid eller?

Skrevet

Tja, blir vel ikke før til sommeren kanskje :lol: De koster 15kr stk da, så er kanskje like enkelt at jeg bare stikker innom Bmw en dag og handler selv. Men uansett takk for tilbudet :)

Skrevet

Hehe, ja eg vet..tenkte kanskje dama di eller noen var borte hos deg en tur..Men er sikkert enklest det ja :lol:

Skrevet

Dama mi sitter her i sofaen hun. Vi har blitt samboere :) Så hun befinner seg også i Oslo. Er pga. at hun må studere i Oslo at vi flyttet hit. Svigermor kommer på besøk neste helg da, men orker ikke be henne kjøre å hente boltene osv når det er snakk om 30 kroner ;)

Skrevet
Dama mi sitter her i sofaen hun. Vi har blitt samboere :) Så hun befinner seg også i Oslo. Er pga. at hun må studere i Oslo at vi flyttet hit. Svigermor kommer på besøk neste helg da, men orker ikke be henne kjøre å hente boltene osv når det er snakk om 30 kroner ;)

Hehehe, hadde ikke eg heller :lol:

Skrevet

Hehehe, hadde ikke eg heller :lol:

Hehe, men takk uansett da. Var hyggelig at du tenkte på meg når du snublet over de ;) Huff. Gruer meg til utgiftene som er rett rundt hjørnet. Årsavgift, 4 nye sommerdekk, senkesett, nye bremseskiver bak, nye kalipere og ventilerte skiver foran, Samt ny hjulstillingskontroll når bakstillinga er byttet. Jaja. Bilen blir nok konge etterpå :) Bruker alltid å sammenligne med at det er mere surt å kjøre på noe og få utgifter pga det ;)

Skrevet

Takk takk. Står enda igjen litt småplukk da som liksom holder den litt igjen enda. Gleder meg til å få ferdig siste finish for å få den til å se litt mer strøken ut :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Har fått i diffusor til bakfangeren nå :) Så må jeg bare juble litt over at noen har bulka høyre bakdør og ikke lagt igjen lapp :( Sånt er kjempegøy å se!

Skrevet

Har fått kodet låsen på førerdøra nå så jeg endelig kan bruke 1 nøkkel til alt :) Skal montere den idag samt prøve å fikse ruta. Så er også bakhøyttalerne montert og de var vel av mer begrenset kvalitet føler jeg. Litt skuffa egentlig. Men da vet jeg det at jeg ikke skal kjøpe stereo mer i Sverige. Komponentsettet mitt foran overdøver de uansett så gjør ikke meg så mye.

Så er ny handleliste fra koed skrevet. blir vel bestilt i påsken:

M-tech frontfanger

Brukte Airdynamic sideskjørt

Supersport senkesett 40/30 med dempere og fjærer.

Større brukt spylerveske tank :lol:

Så blir det sikkert hivd meg no mer småstasj tull kjenner jeg med rett. ;)

• 3 weeks later...
Skrevet

Da er nok en bestilling hos koed sendt ;)

er viktig å sprenge budskjettet når man har prosjekt ;)

Deler som er bestilt er følgende:

M-Tech front

Supersport 40/30 Senkesett med dempere og fjærer.

Ventilerte bremseskiver foran

Calipere til ventilerte bremser foran

M-tech 325 stabstag foran

M-tech 325 stagstag bak

Bremseveske type ATE Superblue Racing :P

Bremseklosser foran

Noen klips til lister innvendig

Deksel under dashbord på passasjersiden

5-liters spylevesketank (er så lei av å aldri kunne fylle på hele kanna:P)

Deksel til å ha over mutteren på setebeltet foran.

Så da satser vi på at bilen blir en helt annen både utseendemessig og kjøremessig når dette blir montert. Skal bli godt å få stiva av den en del samt få skikkelige bremser. April blir en kjekk måned :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...