EirikL Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Beholder du sommerfelgene i år? Skal bli artig å se bilen på StorM-senteret en vakker søndag
Mexos Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Beholder du sommerfelgene i år? Skal bli artig å se bilen på StorM-senteret en vakker søndag De beholder jeg vettu Skal på sammen med resten av stasjet. Så blir litt one week makeover:P Ja skal vise den fram for folket 27. April tenkte jeg Mulig det blir nye sommerdekk etterhvert også. Får se hvor lenge den blir i mitt eie først.
Sommerfelg Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Når blir denne'' pils og poleringsaften'' vi har planlagt?
Sommerfelg Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Da er nok en bestilling hos koed sendt er viktig å sprenge budskjettet når man har prosjekt Deler som er bestilt er følgende: M-Tech front Supersport 40/30 Senkesett med dempere og fjærer. Ventilerte bremseskiver foran Calipere til ventilerte bremser foran M-tech 325 stabstag foran M-tech 325 stagstag bak Bremseveske type ATE Superblue Racing Bremseklosser foran Noen klips til lister innvendig Deksel under dashbord på passasjersiden 5-liters spylevesketank (er så lei av å aldri kunne fylle på hele kanna:P) Deksel til å ha over mutteren på setebeltet foran. Dette er vel egentli bare en liten brøkdel av hva som egentli sto på lista
Mexos Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Da er nok en bestilling hos koed sendt er viktig å sprenge budskjettet når man har prosjekt Deler som er bestilt er følgende: M-Tech front Supersport 40/30 Senkesett med dempere og fjærer. Ventilerte bremseskiver foran Calipere til ventilerte bremser foran M-tech 325 stabstag foran M-tech 325 stagstag bak Bremseveske type ATE Superblue Racing Bremseklosser foran Noen klips til lister innvendig Deksel under dashbord på passasjersiden 5-liters spylevesketank (er så lei av å aldri kunne fylle på hele kanna:P) Deksel til å ha over mutteren på setebeltet foran. Dette er vel egentli bare en liten brøkdel av hva som egentli sto på lista Ja, men kunne ikke skryte på meg en bestilling til nesten 30 000 alene Pils og poleringsaften foreslår jeg vi tar i Juli elns? Skal polere og rense lakken i April, men den prosessen trenger jeg å være maks konsentrert under for å få bra resultat. Skal jo shine opp lakken og ikke bare holde den ved like Tenkte å kjøpe sånn clay greier for å få bort urenheter, så rubbe, lakkrense, polere og lakkforsegle Må få kjøpt noen skikkelige produkter til rubbingen og det tror jeg.
Sommerfelg Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 1 pils skader jo ikke, men det er jo ikke noe som heter 1 pils
Mexos Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 1 pils skader jo ikke, men det er jo ikke noe som heter 1 pils Ihvertfall ikke hos oss Da er det to alternativer: Av og På Men vi kan ta oss "1" pils etterpå og nyte resultatet
Mexos Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 Var litt uheldig på tirsdags morgen og rygget borti en stolpe jeg hadde i blindsonen. Støtlisten gjorde heldigvis jobben sin så slapp vel billig unna. Er vel 200kr for en ny slik: Her må jeg rubbe litt, men tror jeg skal få bort alt uten store komplikasjoner: Hell i uhell totalt sett. Kunne fort blitt dyrere
Mexos Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 Idag har jeg prøvd å justere førerdøra bedre da den er litt hard å lukke, pluss at jeg må dobbellåse sentrallåsen. Fikk bedret den litt, men den står skjevt oppover nå, og jeg klarer ikke å få senket den i bakkant uten at toppen tar borti bakdøra. Tror derfor jeg må få senket hele døren da den antageligvis henger for høyt og dette klarer jeg ikke å holde på med alene pga. er så vanskelig å holde i den tunge døra samtidig som jeg justerer. Får derfor be en kompis om hjelp neste gang jeg er hjemme i trondheim. Fikk justert dørhengselen i b stolpen litt slik at døra nå lukker seg enklere, og da ble sentrallåsen bra igjen slik som jeg mistenkte. Ellers så er m-tech dørlister på vei i posten Har fått rubbet bort merkene etter uhellet mitt på hjulbuen
EirikL Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Hvor lang tid tar de operasjonene du snakker om? Er det snakk om en heldagsjobb? Må nesten gjøre en skikkelig jobb med lakken på hårfønern i våres. Begynner å bli litt matt etter en lang og slitsom vinter.
Mexos Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 Hvor lang tid tar de operasjonene du snakker om? Er det snakk om en heldagsjobb? Må nesten gjøre en skikkelig jobb med lakken på hårfønern i våres. Begynner å bli litt matt etter en lang og slitsom vinter. Tar nok fort en dag å holde på ja. Husker ifjor når jeg tok vårrengjøring på cabben så brukte jeg noen timer på å demontere alt av lister og avfette bilen, samt vaske grundig osv. Tok også motorvask. så kjørte jeg hele bilen inn i garasjen og lot den stå til tørk til neste dag. Tok så polering og lot produktene ligge litt på lakken før jeg fjernet de så det fikk virke litt. Den lakken var jo ganske bra fra før da den var opplakkert. Denne bilen regner jeg med å bruke en del lenger tid på lakken da jeg må rubbe i tillegg og rense litt osv. Jeg kommer nok til å begynne tidlig på dagen og bruker nok hele dagen vil jeg tro. Liker å ta meg god tid og kose meg litt når jeg holder på også Er sikkert lurt å ta vasken på fredagskvelden, for så å la bilen tørke til lørdag og ta poleringsdagen da Er så mye enklere å jobbe med voks osv når det ikke ligger vann på lur i sprekker her og der. Du slipper å ta taket da så sparer litt tid der
EirikL Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Må nesten sette meg litt inn i dette her. Dette er egentlig første bilen jeg har som er verdt å polere, så er ganske grønn på det området Men tror det kan bli bra, for kombinasjonen med rød bil og svart trim er ganske fin, synes jeg. Men da må lakken være skikkelig!
Mexos Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 Må nesten sette meg litt inn i dette her. Dette er egentlig første bilen jeg har som er verdt å polere, så er ganske grønn på det området Men tror det kan bli bra, for kombinasjonen med rød bil og svart trim er ganske fin, synes jeg. Men da må lakken være skikkelig! Ja blank bil er must når den er rød. Min første bil var en 12 år gammel rød bil. Sendte den på hellakkering 3 dager etter jeg kjøpte den. Røde biler må være skikkelig røde og ikke rosa
aLan Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Julenissen kom til deg å. Ble ikke så mange bilder av dine deler, men siden vi bestilte noe av det samme så får du låne mine bilder til du kommer hjem å får tatt bilder selv. Men noe av det som kom til deg var M3 front senkesett og nye bremser
Mexos Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 Sjå der ja No tenker jeg vi skal klare å stoppe litt lettere Og det er ikke pga fronten Nye skiver er porr Blir stor update her når jeg kommer hjem om 13 dager og skal hive på alt sammen Fronten og diffuseren til bakfangeren blir nok lakkert neste uke Edit: Ringte og bestilte nye foringer til 325 stabstagene nå. Får håpe understellet blir stivt og fint nå Ny støtlist og komfortrele ble også kastet med. Så får jeg fjernet den jeg ripa opp og endelig få dreisen på takluka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå