Sir Hofstad Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 http://www.emotors.ca/Articles/24.aspx http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... erid=56200 http://www.rashmun.com/bmw-e46-sunroof.htm Osv. Hadde en genial DIY, men klarte kona å slette.
Mexos Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 Får se litt på det når jeg kommer hjem til Trondheim. Fikk byttet motstanden til vifta i bilen idag. Men er noe som er veldig rart etter jeg skifta den. Den går liksom ikke jevnt på de ulike nivåene. Hadde den på nivå 3 idag og da surret den og gikk litt, før den plutselig senket hastigheten noen sekunder, så satt den opp tempoet igjen. Virker også som at jeg må sette den opp på hakk 4, så vri den tilbake på hakk 3 eller 2 for at vifta skal gå i riktig hastighet. Ellers er det bare nivå1 styrke på den, selv om den står i posisjon 2 eller 3. kan jeg ha fått en defekt motstand som hopper imellom posisjonene av seg selv? Føles nesten ut som jeg har automatisk klima nå som justerer hastigheten av seg selv
Mexos Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 Tenker du bak selve vribryteren på panelet? Får skjekke den ut.
Mexos Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 Ser ut som bilen blir beholdt en liten stund til. Så har lyst å koste på den nye gulvmatter. Sånn m-tech stoff greier. Samt Gt-splitters Så må jeg skjekke opp alvorligheten i no småtteri NAF bemerket under en såkalt kjøpstest. Så blir muligens panseret lakkert opp da en kompis skal ta fagprøven og lurte på om han kunne bruke mitt panser. Sier selvsagt ikke nei takk til gratis panserlakkering Så blir noen timer i garasjen i sommer med å fikse småplukk
Narum Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 Nå har jeg lest igjennom posten din å jeg må bare si at du har fått deg en Knall fin IS nå, skulle vel ønske jeg hadde halparten av det pågangsmotet
Mexos Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Skrevet Juni 30, 2008 Da kom det pakke på døra ikveld Blir lagt på bilen på fredag. Gleder meg Nankang Ns II 235/40R17. Håper det blir tålelig å kjøre med så brede dekk foran. Ifølge folk her inne skulle det fungere fint ihvertfall Er vel original dimensjon på E36 3.0 M3 såvidt jeg vet. Er så digg med splitter nye dekk!
Mexos Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Skrevet Juli 7, 2008 Da blir det ny lakk på panseret straks Både innvendig og utvendig Xenonkit er også bestilt 4300k til fjernlys og 6000k til nærlys ( www.vvme.com ). Så da er jeg forberedt på høstmørket som heldigvis ikke kommer riktig enda Kan også anbefale nankang ns2 etter å ha fått de på. Virker som veldig gode dekk i forhold til pris. Bilen ble som en drøm å kjøre etter dekkbyttet. Sporer ikke nevneverdig selv om det er 235 framme, og har lav dekkstøy.
Rogern Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Her skjer det fortsatt ting ser jeg. Grattis med nye dekk! min sporer litt med 235/40, men dekka er gammle så kansje det er det som gjør det.
Mexos Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 Takk for det. Er mest sannsynlig at dekkene dine er gamle som gjør det. mine hjul sporet myyyye mer med 225 bredde enn 235 pga. de gamle dekkene var gamle. Ellers er panseret tilbake fra lakkering. Så nå har jeg Trondheims blankeste panser for en liten stund Både innvendig og utvendig ;)Invisterte også i Elefant igår da jeg og en kompis holder på med motorbytte på en Opel. Så nå er jeg bedre forberedt til fremtidige motorbytter Har også skjært til diffusoren til å passe potta mi idag så den er nå klar for lakkering
Mexos Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Skrevet Juli 20, 2008 Da var Xenon i nær og fjernlys montert La balastene inni bjelken til frontfangeren. Fungerte knall
ChrZZ Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Ble bra dette, men håper du har tatt eller SKAL ta lysjustering av frontlyktene etter at du satt i de nye lyktene (for et tid tilbake?) For.. Det er nesten ikke noe som er mer ille og til å bli irritert over, enn å møte folk som har ettermontert xenon og blir blendet av disse på kvelden/natta.. Er dem virkelig ille montert, så blender dem om dagen også. NAF tar her ca 50,- for en justering (ikke-medlem pris. Medlem = 0,-). Dem kommer til å sutre over at det ikke er lovlig å ha det slik, og at du må sette på bla bla bla. Da er det bare å si at du skal kjøpe det, og at det kommer snart, men at du bare må få fikset justeringen først i mellomtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå