Gå til innhold

Mitt student prosjekt. E36 316I-318is. *skrota*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen kommer med nedfellbar, men det er ekstrautstyr såvidt jeg har forstått riktig. Men da er det ikke muligheter for armlene vil jeg tro så jeg er glad jeg har den typen jeg har :)

• Svar 441
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Akkurat det med armlene jeg tenker på. Konas 95- sedan har nedfellbare tøy seter uten armlene.. Kunne tenkt meg skinn i den nå som en liten unge sitter å gulper baki der..

316 motoren din går fortsatt. Tikker som ett steinknuseri, men er lettstarta. Han som bruker den har knust bunnpanna på den en gang, men ny er montert å jammen startet den igjen :wink:

Skrevet
Akkurat det med armlene jeg tenker på. Konas 95- sedan har nedfellbare tøy seter uten armlene.. Kunne tenkt meg skinn i den nå som en liten unge sitter å gulper baki der..

316 motoren din går fortsatt. Tikker som ett steinknuseri, men er lettstarta. Han som bruker den har knust bunnpanna på den en gang, men ny er montert å jammen startet den igjen :wink:

Skjønner. får håpe du er heldig og kommer over et billig slik som meg :) Godt å høre. Regner med den kakler fælt ja :lol: Tror den motoren har blitt snytt for noen oljeservice oppigjennom tiden for den tikket jævli godt tross km standen. :lol:

Thorbjørn: Ja den knakk godt sammen på det bilde :lol: Har byttet ene demperen på den siden i ettertid så den holder seg bedre i høyden nå ;)

Skrevet

Har i dag bestilt ledningsnett og brytere til varmen i setene. Har ikke det fra før. Bestilte med en original skipose i samme slengen så har jeg det og. kjekt med utstyr :)

• 2 weeks later...
Skrevet
hehe... åssen fikk du den til å ryke så på banen? kobla ut absen eller? :-P

Nei har ikke kobla ut ABS'n, den bare virker ikke :lol:

Skipose, elnett til varmen i setene + brytere osv er nå i hus. Blir gode interiøroppgraderinger i juleferien :)

Skrevet
hehe... begynte å lure på om du hadde fyrt i gang 4trekk på skuta :-P hehe

Ja faen, visste det var en oppgradering jeg hadde glemt å poste. Jaja, husket ihvertfall skiposen :lol:

Skrevet

Hvis noen foresten har koblingskjema til elnettet til setevarmen så post det gjerne :) Så ganske greit ut, men har vært fint å vite hvilke fordelere jeg skal koble strømmen til nede i sikringsboksen.

Skrevet
Hvis noen foresten har koblingskjema til elnettet til setevarmen så post det gjerne :) Så ganske greit ut, men har vært fint å vite hvilke fordelere jeg skal koble strømmen til nede i sikringsboksen.

Har vel trolig det liggende jeg...

Skrevet

Fant på nettet ;) Har muligens solgt stoffinteriøret og hvis interessent finner frakt, så mulig jeg må inn med ihvertfall skinnsetene litt tidligere enn planlagt.

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg fått juleferie og det betyr at det endelig er tid til overs jeg kan bruke på bilen :) Begynte å gjøre klart for nytt interiør i dag. Skipose ble montert, og jeg begynte å strekke opp el-nettet til setevarmen. Fikk koblet opp alt slik at jeg nå kun mangler å dra ledningene til setene under gulvteppet og koble de i stolene. Dette gjør jeg når de gamle stolene er tatt ut, da jeg ser for meg at det gjør det enklere. Var litt usikker på hvor jeg skulle koble styrestrømmen til releet, men kom fram til at det burde være den grønne fordeleren i sikringsboksen så koblet meg på der og krysser fingra. Resten fant jeg uten no problemer :)

Litt koblingsbilder:

Her bak måtte jeg rote litt for å finne riktig forgreining til lysene i bryteren:

w8jw1kzsdipis56339wc.jpg

Holder her på å sette inn sikringsholder og koble til 2 forgreinere. Er et sant helvette å holde på nedi den sikringsboksen der. Får ikke av de 2 bakerste skruene med det verktøyet jeg har, så da må man prakkes :(

b5bdu578uoi73sww7ff6.jpg

Så er det lys i bryterne til setevarmen og :) jo flere knapper med lys i, jo penere blir det ;)

7swsmrh45ntqpg78hz4o.jpg

Tok ingen bilder av skiposen da det var for mørkt. Er vel ikke spesielt spennende heller :P

Skrevet

I dag på selveste julaften kom pakken fra Leathermaster på døra :) Så da blir det muligheter for å starte med interiøret i romjulen :) Kan prøve å ta litt skikkelige bilder og lage en liten DIY underveis hvis det er interesse for det :) Kjenner det klør i fingrene etter å komme i gang, men i dag skal jeg bare slappe av med familien og spise god mat :) Ønsker alle lesere av tråden min god jul.

Bilder av produktene:

ypghqaf45opkus7qpyvg.jpg

Repsettet:

8db97qosngk6gwf95yh1.jpg

Lim til dørtrekk:

gvsg3sbx95ehwnuh3q1k.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...