svent Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 Fin bil og nydelig interiør, kunne godt tenkt meg et slikt er det frekt å spørre hvor mye du gav for interiøret
Mexos Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Skrevet Desember 24, 2008 Takk for det Er ikke frekt å spørre Et slikt interiør i bra stand ligger vel på en 7-8 lapper. Jeg fikk mitt til god pris av koed siden det ikke var helt strøkent, så prisen blir mellom meg og selger
Mexos Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 Da er jeg i gang med interiøret Har i dag renset alt og fått bort gammelt smuss, fett og skitt. Kluten ble helt svart når jeg tørket bort rensen. Fikk tatt noen bilder. Pga det er dårlig lys i rommet sørget blitsen for å lyse opp absolutt alt av sprekker i interiøret så ser faktisk 10 ganger verre på bildet enn det er i virkeligheten. men det skaper vel enda større kontrast på før og etter bildene så det er bare moro Rensen skal tørke i minimum 8 timer før jeg kan begynne å ha på farge så begynner med fargingen først i morgen tidlig. Tror jeg skal begynne å lime dørtrekk etterpå nå hvis jeg får tid. Bilder: Som dere ser er det mange små hakk og riper som blitsen har lyst opp. Disse vil nesten ikke vises/forsvinne totalt etter fargen blir lagt på da de ikke er spesielt dype... Håper jeg Oppdateringer vil følge etterhvert som ting blir gjort
Mexos Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 Da er fargen lagt på. Sier det som det er: Dette var en tidskrevende drittjobb Har sikkert brukt 3-4 timer :S Dette skal stå og tørke i 4 timer nå før jeg kan ha på klarlaget på toppen. Derfor de set litt matte ut nå. Alt er heller ikke tørket helt, men man ser klare forbedringer nå Førerstolen så ganske mye verre ut før? Baksete:
Scampi Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Se her ja...ble bra dette Hva har du brukt på setene?
JonasD Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Tøft prosjekt! Bilen ble ganske tøff etter all jobben Men har et spm, hvor lang tid tok det før du fikk pakken fra koed?
Mexos Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 Se her ja...ble bra dette Hva har du brukt på setene? Jeg har brukt et repsett fra leathermaster med farge osv Toplaget blir nok prikken over i'en Pakker fra koed varierer litt ut ifra om de har alle varer på lager osv. Bruker å ta ca 3-4 dager fra sendingstidspunkt dersom de sender fra danmark.
Howrd Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Har selv noen riper og har behov for å "freshe" opp delskinns-sportssetene i e46 coupe`n. Hvilke produkter velga du på den nettsiden deres? eller var du hos en forhandler?
Mexos Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 Jeg sendte de en mail og forklarte behovet mitt. la ved et bilde av setenes tilstand så plukket de ut de produktene jeg trengte.
Howrd Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 ah:) Kostet det mye i ditt tilfelle hvis du vil fortelle det?
Mexos Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 Jeg betalte ca 1500kr for alt jeg trengte. Dsv. repsettet pluss rens, beskyttelseskrem og lim til dørtrekkene.
Mexos Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 Da er setene ferdige Ble ganske fornøyd. Lar bildene tale for seg selv: Skal monteres i morgen
Tekko Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Blei nok en god del bedre det der ja Har du hjemme side adressen til de folka ? := ) Hvis du kunne gitt meg en PM med adressa så hadde jeg blitt fornøyd
Dirty Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 åå nais. slik vil jeg også gjøre med mine i vinter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå