Mexos Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Skrevet Desember 31, 2008 Da er setene montert i bilen Mangler bare å få montert dørtrekkene og nytt armlene nå så er jeg i boks Ble mørkt da jeg var ferdig så ble noen stemningsbilder
EBørøsund Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Dette bra kjempebra;) Gleder oss til å se livebilder på treffet søndag. Deffinitivt verd pengene å jobben det er;)
thagen2 Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 har lest hele tråden nå. stor forvandling må jeg si har blitt skikkelig fin. morro og lesa her
Mexos Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 har lest hele tråden nå. stor forvandling må jeg si har blitt skikkelig fin. morro og lesa her Takk for det
EirikL Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Bra jobbet, Julian Dette ble sikkelig bra. Skal bli artig å se setene på treffet på søndag.
Mexos Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Bra jobbet, Julian Dette ble sikkelig bra. Skal bli artig å se setene på treffet på søndag. Takk for det Litt synd at jeg ikke får til å møte opp på søndag likevel Men lover jeg skal få tatt meg tid til å møte opp på treff snart. Har vært for mye borte i det siste pga jobb.
burny_ Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Lest gjennom tråden fra side 1 Skulle ha tidligt kveld, men ble sittendes å lese, og ja haha.. NYDLIG 316/318is med kun de rette modsa Bra jobba! Hmm, det som mangler for min del: - Skikkeligt annlegg - Proff tona ruter hele veien frem
Mexos Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Takk for det Moro med så mange hyggelige tilbakemeldinger Tror det kommer sideskjørt og gt splitters til våren. Samt nye skilt Har enda ikke bestemt meg for om jeg skal velge med eller uten flagg. Rutene på bilen er originalt tona bittelitt, så tenkte ikke jeg skulle gjøre no mer med det da det er ganske kostbart å gjøre det skikkelig. Har egentlig ikke no savn etter mørkere ruter heller. Anlegget er ikke så ille, men mangler sub. Har en 1500w Rockford Fosgate Power forsterker liggende jeg tenkte å koble på høyttalerne. Vurderer å drite i sub og kjøpe no kraftige 6x9 til hattehylla da de jeg har nå var bomkjøp Så får se Jeg er glad i skikkelige stereoanlegg, men iogmed at jeg har den blekkplata imellom bagasjerom og coupe er det ikke så lett å bygge sub osv.
Mexos Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 Da har jeg endelig fått fingeren ut og vært på Bmw og fått bilen dokumentert forsvarlig ombygd og oppgradert. Har fått time på Biltilsynet på mandag så da skal bilen godkjennes Så da satser vi på nytt vognkort neste uke med motor, senkesett, felger og eksosanlegg skrevet inn Tar med 2 sommerhjul som jeg smekker på under kontrollen slik at jeg får de også godkjent i samme slengen Spørsmålet nå er om jeg gidder å demontere Xenonlysene, eller om jeg skal kjøre inn med parklys og tåkelys, evnt uten lys Bruker de å skjekke nærlysene når de godkjenner senkesett?
Mexos Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Da er bilen muligens kondemnert. Den er ihvertfall påkjørt og skada. Ikke min feil, men ser for meg at den er såpass skadet at den blir kondemnert. Spent på hva det er mulig å få igjen for en slik bil. En idiot kjørte i mot enveiskjøringa og rett inn i meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå