Nøstbakken Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Snuffs .. trist.. En så nydlig bil knust..
Ad|oS Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Kondulerer, er ikke mye gøy å bli påkjørt! Kom personen fra høyre siden din, ut fra enveiskjørt gate som han kjørte feil vei? Spennende å se om du får igjen penger for en 316 eller en 318is nå
carlhaakon Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 triste bilder dette her , er det så mye skade at det ikke er verdt og bygge opp igjen?
sladjan Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 UFF :S har blitt påkjørt før jeg også, fikk fett erstatning for å si det sånn. Bare legg ut alt du har gjort og sånn me bilen, penga du har brukt osv. du kommer sikkert i overskudd da du sikkert kommer til å ha bilen igjen også.
Mexos Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Han kjørte mot kjøreretningen i en enveiskjørt gate og kjørte inn i meg fra høyre ja. Bilen er forsikret som 316I, så regner med jeg får verdi av det. Men var på Bmw og fikk dokumentert at bilen var skikkelig ombygd på tirsdag så er glad jeg har det papiret. Har alt av kvitteringer som jeg kommer til å framlegge dersom jeg får dårlig takst, og kommer ikke til å gi meg, men vi får ta det når jeg kommer så langt. I mellomtiden har jeg som plaster på såret Lånt pappa'n 04 X5 som jeg skal bruke til jobb.
Rogern Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Kjedelige greier, jævli surt å bli påkjørt når man har brukt så mange timer på en bil. Får håpe det ordner seg
Robbi3 Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Jævlig surt, men kan hende de reparerer den skaden. Så ut som om det bare var fronten? Men ingenting i motoren er ødelagt+
Mexos Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Jævlig surt, men kan hende de reparerer den skaden. Så ut som om det bare var fronten? Men ingenting i motoren er ødelagt+ Er nok bare fronten. Motoren gikk normalt, men fikk ikke opp panseret for å se da skjermen var brettet over panseret. Selv om det er "bare" fronten, så er det en gammel bil og en skade som blir dyr på takst. Når hovedlykt, tåkelys, blinklys, frontfanger, grill, panser, sideskjerm og innerskjerm pluss innerbjelken skal byttes, pluss at alt skal lakkeres flyr tusenlappene. Derfor tror jeg den blir kondemnert. Ringte Bmw i trondheim og fortalte om skaden og svaret jeg fikk var "oi oi oi oi oi"
EirikL Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Fy faen, så surt. Tullingen kommer nok til å miste lappen og bli erstatningsansvarlig. Ikke fir en tomme på noe som helst! Og er du heldig, så går det nok bra med bilen. Hvor skjedde det?
SiLvEr_ Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 renger med at den døra jeg skulle lakke er nedprioritert?? have no fear! painter Johansen is here! får ta meg en titt på n i helga, se om det er noe å samle på
sladjan Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Han kjørte mot kjøreretningen i en enveiskjørt gate og kjørte inn i meg fra høyre ja. Bilen er forsikret som 316I, så regner med jeg får verdi av det. Men var på Bmw og fikk dokumentert at bilen var skikkelig ombygd på tirsdag så er glad jeg har det papiret. Har alt av kvitteringer som jeg kommer til å framlegge dersom jeg får dårlig takst, og kommer ikke til å gi meg, men vi får ta det når jeg kommer så langt. I mellomtiden har jeg som plaster på såret Lånt pappa'n 04 X5 som jeg skal bruke til jobb. Uansett så tjener du på det her Uansett hva som skjer. ikke la dem kondemnere bilen. Det er ikke så mye jobb for deg å fikse det selv nå som du har fått den plasteren så har du vell litt tid også. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å legge på litt ekstra. få tak i en knust mobil, data osv. så får du litt ekstra penger. hehe
Robbi3 Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 OMG, jg har en ødelagt bærbar! Haha, neida..
Mexos Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Hehe, nei jeg er uskyldig i denne saken så jeg kommer ikke til å begynne å legge til ting. Blir for dumt å bli gjerrig å tjene småpenger når det faktisk er snakk om hvem som skal betale skaden på kjøretøyene. Får jeg kjøpt ut bilen gjør jeg selvsagt det da jeg har lakkerer Johansen og evne til å skru selv. Men vi tar ting som det kommer folkens. Skademelding er sendt inn så får bare vente på svar.
Vanilla_ninja Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å legge på litt ekstra. få tak i en knust mobil, data osv. så får du litt ekstra penger. hehe Bra han ikke er deg, da, så er det i hvert fall én dust mindre som er med på å presse opp forsikringspremiene for alle andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå