Hauso Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Jævlig trist med bilen din! Har lest hele tråden nå, og du skal ha myye creds for alt du har gjort med den! Jeg leste overskriften, og tenkte " student" prosjekt. Men dette har virkelig blitt mere enn et normalt studentprosjekt. Bilen var helt nydelig, og jeg beundrer pågangsmotet ditt, og din motivasjon! Dette har vært en fin motivasjon for meg også, da jeg skal pusse opp min bil til våren. Altså, bare bullshit i forhold til det du har gjort! Får håpe forsikringssaken går så best som mulig, og at du får igjen det du skal ha, og evt får kjøpe bilen tilbake, om du ønsker det! Ikke gi opp ihvertfall, det er bilen alt for fin til! Lykke til videre i forsikringssaken, og i å rette opp skadene! Hilsen Magnus!
Vegard Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Faen var trist med bilen altså! Var jo serdeles pen! Håper det ordner seg.
Mexos Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Nope Ting tar virkelig tid du! Er så dritlei. Men kan ikke forstå no annet enn at ting må skje nå over påske. Og ber pent om at folk slutter å blande seg inn i skyldspørsmålet. Jeg som kjenner saken har selvsagt satt meg inn i alt, og folk trenger ikke fortelle meg ting jeg allerede vet. En får overlate til forsikringsselskapene å finne en synder, så slipper vi masse synsing her inne.
Mexos Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 Da har jeg den glede å meddele at Motparten fikk skyld for sammenstøtet og at jeg vant saken Så da blir bilen taksert denne uken, så får vi se om det blir kondemnering eller reparering. Godt med litt framgang ihvertfall!
Olelink Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Da har jeg den glede å meddele at Motparten fikk skyld for sammenstøtet og at jeg vant saken Så da blir bilen taksert denne uken, så får vi se om det blir kondemnering eller reparering. Godt med litt framgang ihvertfall! Bra det har begynt å skje noe da hvertfall ikke morro når sånt trekker ut i lengden nei, å attpå til fikk påske (ingenting som skjer da gitt).
-Anders- Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Gratulerer. Var vel ingen stor tvil!! Får håpe på at den ikke blir kondemnert da
Mexos Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Er vel nesten garantert at den blir kondemnert. Høyre rammevange var skjev ifølge verkstedet. Så får ringe gjensidige imorgen og høre hvordan vi skal gjøre det med pris, og om jeg får kjøpe ut bilen. Ifølge en ansatt på verkstedet hadde jeg full mulighet til å kjøpe ut bilen når jeg hadde delkasko, så spørs om det blir delebil utav den. Ser ikke det lønnsomme i å reparere den med mindre jeg finner et sykt billig verksted som vil jigge skaden. Kommer til å frakte den hjem dersom jeg får kjøpt den ut. Så blir den nok stående frem til eksamenstiden er over i begynnelsen av juni, så hugget. Så spørs om det kommer motor, interiør og div til salgs etterhvert. Kan sikkert selge en slags ombyggingspakke slik at de som ønsker å gjøre en lignende ombygning kan kjøpe motor, eksos, understell og bremser til en pakkepris.
Vegard Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Gla du vant saken, var litt spent på den der! Synd om bilen blir kondemnert da, resten av den er jo tatt vare på og opplakkert så det blir litt bortkastet liksom. Du vurderer ikke å finne en mest mulig lik bil og flytte over alle dine "mods" om den skulle bli kondemnert og du får kjøpt den ut?
Mexos Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Har tenkt tanken, men tror ikke det vil lønne seg. Har også vært nybilsjuk i 1 år så tror ikke jeg orker alt arbeidet for å sitte igjen med noe prikk likt det forrige. Bilen er nok verdt mest i deler. Tok ikke mange dagene etter det smalt før folk begynte å etterspørre deler av den, bl. annet skinninteriøret. Har idag vært i kontakt med banken og fått godkjent lån så det kommer nok ny bil på tunet så fort pengene fra forsikringa står inne på konto. Hva det blir får dere vente med å se Men kan røpe at det skal oppgraderes litt
Vegard Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Økonomisk sett ville det vel ikke vært best nei. Tanken var for å "få bilen tilbake", vet i allefall at jeg ville gjort det. Men om du fra førav var på tanken på å bytte bil er det vel ikke noe spørsmål Får bare håpe du før kjøpt den ut iallefall!
Mexos Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Da er bilen kjøpt ut og jeg begynner nå å hugge den med blandede følelser Kjørte den hjem fra strandveien auto i dag. Usikker på hva onkel blå hadde sagt dersom han hadde sett meg, men hadde no begge nærlys på ihvertfall Skilt foran er oppskrytt Var trist å ta den siste kjøreturen Bilen startet kjapt etter å ha stått i 2 mnd. og var positivt overrasket over at det var strøm på den
///Mysild Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 får du ikke lov å fikse den? er jo ikke gale skaden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå