Mexos Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 får du ikke lov å fikse den? er jo ikke gale skaden Dette er grunnen til at jeg ikke fikser den igjen: Hadde det ikke vært for vangen hadde jeg fikset den opp, men blir fort dyrt å jigge den, så da slår jeg av respiratoren i stedet.
Mexos Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Ja noe trøst finner man alltids Har vært helt syk respons på deler i dag. Så ser ut som jeg får solgt unna en del
SiLvEr_ Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Så ser ut som jeg får solgt unna en del eller 2
EirikL Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Hva ender du opp med nå? Blir det Ford eller Audi?
Mexos Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Det blir nok Peugeot. Du kjenner da meg
ChristofferGrøtan Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Da er bilen kjøpt ut og jeg begynner nå å hugge den med blandede følelser Kjørte den hjem fra strandveien auto i dag. Usikker på hva onkel blå hadde sagt dersom han hadde sett meg, men hadde no begge nærlys på ihvertfall Skilt foran er oppskrytt Var trist å ta den siste kjøreturen Bilen startet kjapt etter å ha stått i 2 mnd. og var positivt overrasket over at det var strøm på den så bilen din stå på strandveien... sinnsykt surt. lykke til : ) beklager om jeg skriver dette feil plass, men er fersk her xD
Mexos Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Takk for det Christoffer Du postet nok riktig
Mexos Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Da er slakten begynt. Tok ut motor og gir i dag: Så nå er hjertet ut og bilen offisielt død Ser ellers at bilen har fått det litt rustmessig i vinter, så spørs om den begynte å bli sliten karosserimessig uansett. Har også fått en bulk i gulvet rett ved tanken i vinter. Lurer på hva som har skjedd der Ser fort at bilene ikke er så strøkne som først antatt når man begynner å demontere. Men den har fått mye mer rust de 2 siste vintrene når den har gått på saltete veier
Mexos Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 I dag ble bilen kjørt til biloppsamlinga på Øysand. Var med blandede følelser jeg kjørte bort bilen. Blir godt med plass i garasjen igjen, men er også trist å kvitte seg med bilen på en måte. Men det ble nå slik denne gangen. Tok noen siste bilder til tråden. Måtte være litt oppfinnsom for å få bilen på hengeren uten bakstilling, dempere osv Men med hjelp av elefant og et par garasjejekker gikk det greit Bilder: Cab er topp trekkbil Positiv camber? Lot bilen trille på garasjejekken: Så var bilen på hengeren: Man får ikke lavere senk enn ved å fjerne demper og fjær Rumpa til Mexos Brukte elefanten bak det siste stykket: Svarliaunet sjøl som gjør siste justeringer Her endte bilen opp Jaja, det var de siste bildene av bilen.
Kai-P. Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Uff, dette var trist, var en fin bil. Men det viktigste er at det gikk bra med deg! Du får lage en tråd om cab´en!
Mexos Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 Uff, dette var trist, var en fin bil. Men det viktigste er at det gikk bra med deg! Du får lage en tråd om cab´en! Tråd om cab'en finnes allerede Sjekk signatur for link
Torbjørn H Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Motoren har du selvfølgelig solgt for lenge siden?
Mexos Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 Motoren har du selvfølgelig solgt for lenge siden? Jepp. Det eneste av deler jeg har igjen av verdi er komplett bakstilling, kalipere foran for ventilerte skiver, bakfanger med m-look diffusor og 2 sett med hjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå