aLan Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Gleder meg til ferdig resultat. Og hvis den går så verst som du sier så har jeg et ønske om å prøvvekjøre den ja. Må sammenligne vet
Mexos Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 Verst vil jeg ikke påstå at den går. jeg har tross alt hatt 325 Men den gikk veldig bra til å være en 1800! Måtte på Autoproducts Nord og kjøpe nye framskjermer idag. De gamle hadde blitt for hardt angrepet av rust så var bare å kaste de. Så da er bilen litt lettet for rust også Ja en prøvetur må vi kunne ordne Takk for all hjelp sålangt aLan
Mexos Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 Da er ny motor hentet Så at svinghjulet var annerledes så clutchen min passer ikke. Noen som vet om jeg kan bruke svinghjul fra 316 motoren?
oddis Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 M40 og M42 clutch skal være lik. Er de nogenlunde like i vekt og størrelse og passer med starterdrevet burde det jo gå? M40 og M42 er temmelig like motorer i bunndelen..
Mexos Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 Jeg har likt svinghjul på M42 E30 motoren som på M40 motoren, men det er ulikt på E36 motoren. Får se nærmere på det imorgen i lyset Edit: Da har jeg snakket med han jeg kjøpte den av Han sa at det var dobbelmassesvinghjul på motoren og at derfor var det annerledes. Han mente at jeg bare kunne flytte over svinghjul fra m40'n og da vil jeg i teorien også få flere hestekrefter iogmed at det jeg har er lettere Så da har jeg effektanlegg, chip, sportsluftfilter og lettet svinhjul Hvor mye flere hester jeg får ut av dette tørr jeg ikke tippe på. Har alltid ment at hk økning ut av chip, påwwerfilter osv, er mer skryting enn fakta, men den går vel ihvertfall ikke dårligere av den grunn
Mexos Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 Vært og sett på lakkarbeidet nå. Ser veldig bra ut Selvfølgelig gikk kameraet tomt for strøm etter å ha tatt 1 bilde så måtte ta resten med telefonen Splitter nye framskjermer Og den nye facelift grillen
John H Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Dette ser jo bra ut, ser det ut som om du skal komme i mål nå altså? Husker du den is'en som brodern hadde? Den med OZ Futuraene? Den gikk også rimeligt bra til å være 1800, lurer på om det var gjort noe med den? Utenom Filter som vi satte på da..hadde bare effektpotte helt bak også..
Mexos Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 Ja nå skal jeg i mål Endelig blir det gjort litt Husker den ja Var ganske tøff den Kan godt hende den var gjort noe med da vettu Har fått lyst til å kjøpe meg trimkammer og. Men får se etterhvert. Denne bilen blir ihvertfall ikke til å kjenne igjen. Du husker jo hvordan den så ut når du møtte meg i den på Bømlo for et par år siden?
Galskap Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 jeg har nå rivd ut 1.8 liter motoren selv, så om du trenger clutch eller no fra den er det bare og si fra,, skal vel mer eller mindre kastes uansett ;D skrur sammen 2.5 turboen på mandag nå.. Vi må ta ett lite drag når du har fått skrudd sammen din da
Mexos Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 jeg har nå rivd ut 1.8 liter motoren selv, så om du trenger clutch eller no fra den er det bare og si fra,, skal vel mer eller mindre kastes uansett ;D skrur sammen 2.5 turboen på mandag nå..Vi må ta ett lite drag når du har fått skrudd sammen din da Har clutch og svinghjul fra 316'n motoren så hiver bare over det Ellers takk Locktite derimot mangler jeg :S har ikke peiling på hvor den lille flaska er blitt av. Og det trenger jeg for å feste svinghjulet så må ut på leting imorgen.
Hyggmaister Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Mexos: Han høggern du snakka med..Var han fra Trondheim bildemontering?
bård Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Du får ikke mer hk av et letter svinghjul, da har du misforstått litt, men du vil få bedre respons, men det forandrer ikke effekten i motoren din. Blir bra med litt lakk her ser jeg:)
Mexos Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 Høggern var fra trondheim bildemontering ja. Hvordan det? Bård: Tenkte mest på at jeg kanskje kunne få mer effekt på hjula siden jeg mistet mindre effekt på drivverket? Når det kommer til Bilmotor trimming er jeg ganske uerfaren. Moped derimot
Hyggmaister Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Haha mexos...Den motoren sendte jeg også en forespørsel på! Fikk etter en god stund et svar som var så ymse (svarte på 1 av 4 spørsmål jeg stilte om motoren, da tydeligvis fordi de ikke hadde info om resten) og krevde en eventuell porto på 2000 i tillegg Ble ikke noe handel for å si det slik!
Mexos Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 Haha mexos...Den motoren sendte jeg også en forespørsel på! Fikk etter en god stund et svar som var så ymse (svarte på 1 av 4 spørsmål jeg stilte om motoren, da tydeligvis fordi de ikke hadde info om resten) og krevde en eventuell porto på 2000 i tillegg Ble ikke noe handel for å si det slik! Hehe Jeg var og kikket på bilen motoren sto i før den ble hugga og den var frontkollidert. Kan godt hende motoren er kjempebra, men den er jo kun brukbar for en som har en 318is fra før som kan flytte over deler som mangler. Byttet svinghjul i formiddag og monterte clutch og girkasse før jeg dro på Bmw treff Har en liten pause på sofaen nå før jeg skal sette inn motoren etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå