fre Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1575089 Henviser til annonsen på autodb. Nås også på PM, men helst mail eller telefon. Mail er nok aller lettest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 dette er noe av det peneste som finns av E46 cupe, utrolig strøken og en perfekt farge. lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Vinner jeg i lotto på lørdag tar jeg den! Drømmebil dette! Og en bmw det faktisk ikke ruller no mange av i samme by! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 dette er noe av det peneste som finns av E46 cupe, utrolig strøken og en perfekt farge. lykke til med salget Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 Vinner jeg i lotto på lørdag tar jeg den! Drømmebil dette! Og en bmw det faktisk ikke ruller no mange av i samme by! Eller i samme land, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Det var en ordentlig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 Det var en ordentlig fin bil! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Hei onkel! Flott bil! Må ikke selge den! Nå skal vi ha shawarma-bab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Den var nyyyydelig.. Blir vel ikke vanskelig å få solgt akkurat.. Lykke til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Vinner jeg i lotto på lørdag tar jeg den! Drømmebil dette! Og en bmw det faktisk ikke ruller no mange av i samme by! Eller i samme land, faktisk Jepp Kupong er handlet inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 Vinner jeg i lotto på lørdag tar jeg den! Drømmebil dette! Og en bmw det faktisk ikke ruller no mange av i samme by! Eller i samme land, faktisk Jepp Kupong er handlet inn og hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Vinner jeg i lotto på lørdag tar jeg den! Drømmebil dette! Og en bmw det faktisk ikke ruller no mange av i samme by! Eller i samme land, faktisk Jepp Kupong er handlet inn og hvordan gikk det? Tror ikke du får no bud fra meg med det første for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 hehe.. nei nei, men kanskje den er ledig neste helg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Ja vi får krysse fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Fadern hadde faktisk 6 rette i helga, men det holder desverre ikke..... Trøsta må være at ikke noen andre hadde 7 rette heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg