Gå til innhold

hella angel eyes vs ikkje hella angel eyes

stian89
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener de hella AE uten xenon er litt annerledes lys i ringene enn de med!

De med xenon tror jeg er litt blåere, men dette er jeg ikke helt sikker på!

AE ringene er like i de med xenon, jeg har prøvd begge typer

Ok! Hvis du vet det så er det greit!

Det er en annen som kjører rundt i området her med noen AE som er litt gulere enn mine og Flere som har sagt at det er hella sine, men da må det tydeligvis være en annen type!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk flere gode tips og fikk sett noen bra bilder her inne i våres, da jeg skulle kjøpe AE.. Skal se om jeg finner linken..

Jeg endte forresten opp med å kjøpe FK og har ABSOLUTT IKKE angret på det! Er kjempe fornøyd! :D Syns ikke fargen er for gul, de dugger ikke og de lyser bra selv midt på dagen.. Ringene har også perfekt størrelse og er 'riktig vei' i motsetning til Hella sine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk flere gode tips og fikk sett noen bra bilder her inne i våres, da jeg skulle kjøpe AE.. Skal se om jeg finner linken..

Jeg endte forresten opp med å kjøpe FK og har ABSOLUTT IKKE angret på det! Er kjempe fornøyd! :D Syns ikke fargen er for gul, de dugger ikke og de lyser bra selv midt på dagen.. Ringene har også perfekt størrelse og er 'riktig vei' i motsetning til Hella sine..

Hvor kjøpte du de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...