NeonMuffler Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 hvite og røde baklys? istedenfor gule blinkers
sgrevskott Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 det er i bergen. men det er sikkert muli å sende. frakt betales av kjøper. Sverre
NeonMuffler Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 hvorfor unngår du å svare på spørsmålet mitt sgrevskott?
sgrevskott Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Skrevet Juli 29, 2007 bekalger at eg har glippet over spørsmålet ditt! kan skaffe røde og hvite baklys hvis du vil det. send en pm, så skal vi fikse det;) Sverre
sgrevskott Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Skrevet Juli 29, 2007 komplett fjærbein har eg vettu:) har ikke montert det, men det står no der. Send meg en pm, så kan vi finne ut av pris og transport;) Sverre
^B^M^W^ Skrevet Juli 29, 2007 Skrevet Juli 29, 2007 Den bakerste lista som tetter over høyre bakdør hvis du skjønner, er jeg veldig intressert i. Kalles vel takrennelist. Helst shadowline, men kjøper om den er chrome også. Min var bare plutselig bort etter en biltur på 380 km
sgrevskott Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Skrevet Juli 29, 2007 tenker du på krom rammen rundt dørenen på passasjersiden? den kan du får kjøpe vettu:) Send en pm så ordner vi pris og transport;) Sverre
leirviken Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 kor my skal du ha for begge framskjermene? e de rustfrie? vet du eventuelt kor my d bi i frakt?
magnems Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 hei. jeg skulle ha hatt sveviemotoren til takluka jeg byr deg 200 for manuel sveiv(viss det er det du har) byr deg 500 for elektrisk motor(viss det er det du har) MvH Magne Mikael
sornes Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 har du høyre tåkelys? mista mitt i god fart:( PM meg
sgrevskott Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 har desverre ikke tåkelys i øyeblikket. men kan skaffe begge med klare glass for 1000 med klare glass hvis det er innteresant. har motor til takluken ja. den er eletrisk. send en pm med adresse osv, så skal eg prøve å få sendt den i løpet av uken:) (500 + frakt;) har to forskjermer ja. den ene er helt fin, (passasjerside) den andre er i en annen farge, men er begynt å pusse ned. det er så vidt overflaterust, kan fjernes med lett pussing med sandpapir. 1000? for begge skjermer +frakt. for alle setene tenkte eg at 4000 ikke var bort i natten? eller? det er godt under halv pris i forhold til skinn, og de er svært bra i forhold til alderen. Sverre
sgrevskott Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 Er det da ingen som vil ha noe mer? i såfall blir resten stappet i bokser eller kappet opp i biter. karroseriet er strøkent, uten tegn til rust. Sverre
Ingebrigtsen Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Har du vindusviskermekanismen(uten slark)? Hva skal du ha for det isåfall? uten motor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå