Sir Hofstad Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 Arild G: synes den må ha disse øyelokkene. Fangeren kommer fra 540 delebilen, men du kan glatt montere disse luftinntakene på alle org E34 fangere. Hører til luftekanaler inn til kalipere og bremseskjold med lufting. har liggende 540 kalipere jeg skal ha på bak, foran holder de org.
Sir Hofstad Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 Blir vel lakkering i vinter... Hva tror folket om Mauritiusblå metallic? Blir mer jobb på den også... Får være litt hemmelig til jeg kan vise det frem.
Arild G. Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Mauritiusblå er en knallfin farge Go for it
Sir Hofstad Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 Var og snafset noe deler av en 535 på en hugger som var slik blå.... Syntes den var helt fantastisk, mulig lys mauritius for jeg har ikke sett noen andre bimmere med akkurat den fargen... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... ingsulykke enda har jeg ikke fått oppgjøret for dette... Og nå tror jeg jeg bare kjører den på lakkering på kaskoen... Du Arild, kan du shoppe den noe lik M. blå? og så vil jeg gjerne høre hvordan det går med CC. Har fått tak i manual på servoen.
Sir Hofstad Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Hva tror folket om denne oppgraderingen: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=65031 ?
Sir Hofstad Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Skrevet Januar 23, 2008 Takker Kona kuppet den i fjor høst og siden har jeg kjørt Omega Vurderer å montere Den M50B30en jeg holder på med i denne, da den har mye av 530 sitt understell... Mulig med godkjenning på det om ikke så alt for lenge. Så skal den lakkes. Mulig den blir solgt til en jeg vet kommer til å ta vare på den... Hvis ikke får vi bare bruke opp den Pendlet Halden-Tr.heim med den i 1,5 år, med 50 000 km og aldri vært noe problem.
-Sammy Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Mycket pen touring ja Bra kombinasjon av farge, felger og styling. Likte den. (håper det ordner seg med jobb foresten)
rustad-racing Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 hei, serpå bildene dine at du ikke har montert mtech listene i bunn av dørene skikkelig bare så du vet det:P de må bankes med gummihammer for og få dem tredd skikkelig opp i døra,da legger dem seg med sideskjørtet/resten av bilen og ikke stikker ut, jeg har montert full mtech på min touring selv, dette kommer kanskje litt sent men har ikke sett bilen din før, mvh bmw mekaniker fra stenshagen bil
ingard Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Har glemt av denne touringen. Sa i 2007 at jeg ikke likte baklyktene. Men i 2008 gjør jeg det Nydelig touring. Har du den enda? Må oppdatere tråden din
Sir Hofstad Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Skrevet Juni 26, 2008 hei, serpå bildene dine at du ikke har montert mtech listene i bunn av dørene skikkelig bare så du vet det:P de må bankes med gummihammer for og få dem tredd skikkelig opp i døra,da legger dem seg med sideskjørtet/resten av bilen og ikke stikker ut, jeg har montert full mtech på min touring selv, dette kommer kanskje litt sent men har ikke sett bilen din før, mvh bmw mekaniker fra stenshagen bil Kostet på 100 blanke i deler. Og hentet brukte lister fra en annen bil. Og stemmer at de ikke sitter ordentlig. Fxxxns GSbildeler som hadde telt feil på klips, noe som gjorde at jeg måtte kjøre 20 mil til FUA og hente nye... I mellomtiden limte jeg listene og med 5 unger rundt kom det skjevt... Men takk for korrigering og positiv tilbakemelding(NOT!!!), ... Uansett håper dere har fine dager på SA
Glenno Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Hvordan ser denne bilen ut nå da etter at kona okkuperte den? Kjempe herlig farge det der syntes jeg og ellers fint gjennomført bygd opp slik den fremsto på bildene.
Astri Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Jøss, denne har eg ikkje sett før... Flott bil og eg håper dere finner felgene igjen...
Olelink Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Lite liv i touring tråden din J. Bra du fant igjen felgene, de passet utmerket på bilen. Likte btw Julian sitt innleg i tråden din om felg tyveriet, er noe i det Julian sier her gitt. Håper du finner de som gjorde dette. Hadde selv innbrudd i en bil hvor de stjal anlegg for over 15 000kr. Det verste var ikke at anlegget var borte, men at noen faktisk hadde tatt seg inn i bilen og sittet inne i den og tatt seg til rette. Man sitter igjen med en utrolig ekkel følelse. Det at noen har tatt seg til rette på ens eiendom og har null respekt for ens verdier er skikkelig jævli. Så forstår godt at dere har problemer med å bruke bilen. Det å vite at de jævlene som har gjort det kanskje står på gata og humrer inni seg når en kjører forbi er ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå