Even Tveter Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 Trodde det var et unntak eller noe hvis man er nødt til å bruke bil i jobben, sånn at man slapp og miste lappen ?? Jeg skal sette meg sammen med sjefen min og skrive et innlegg i annmeldelsen. Men som politi mennene sa så vill det hjelpe å søke + at jeg aldri har blitt stoppet av politiet før og at jeg samtykket på stedet og var villig til å sammarbeide med de. Politimennene som jeg ble stoppet av var egentlig drit årleite, de kjeftet ikke på meg og sa at det er fort gjordt å være litt tung på høyre foten på den e6'en som er så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriksen Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 bare blåbær, mista akkurat lappen med hele alfabetet på 9 mnd uten, sikker 10-15 tusen i bot, 15 dager i kasjotten å ettersom jeg kjører trailer røyk jobben i samme slengen.. det er hva man kaller lang ferie det 145 i 90 sone midt på svarte natta.. snut er ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 bare blåbær, mista akkurat lappen med hele alfabetet på 9 mnd uten, sikker 10-15 tusen i bot, 15 dager i kasjotten å ettersom jeg kjører trailer røyk jobben i samme slengen.. det er hva man kaller lang ferie det 145 i 90 sone midt på svarte natta.. snut er ut ! Det er bare blåbær med meg ja. men jeg er ikke totalt avhengig av førerkort i jobben, jeg blir bare plassert på bygg/anlegg, men for deg blir det værre. men før på dagen så hadde jeg 240 med en porsche, og hadde jeg blitt stoppet da så trur jeg det hadde blitt et helvete. Men fra nå av trur jeg at jeg kommer til å kjøre litt roligere, får heller ta et par turer til autobanen for å riste av meg. hehe. lærer så lenge man lever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriksen Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 hehe ja da hadde det nåkk blitt en aldri så liten smekk på pungen me flisete wire lærer så lenge man lever ja, bare så synd man lærer så sakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Brent barn skyr ild heter det. Jeg har blitt brent en del ganger, men syns fortsatt ild er himla morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Kjedelig selvsagt, men alltid smart å holde seg under "miste-lappen-fart". Sivilbilene er ofte stasjonsvogner med sota ruter, så ikke la dere lure til å tro at det er en ungdom med styla bil som prøver å holde følge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Du sier politifolkene var hyggelige mot deg og anbefalte deg å skrive brev osv osv. LOL sier jeg da. De er selvfølgelig fornøyde fordi du samtykket i førerkortbeslag. Nå er det jo bare ren plankekjøring for de på kammeret, og de kan bruke så lang tid de bare ønsker på å behandle saken din. Jeg gikk i samme fella og de var SÅ hyggelige atte, kjørte meg hjem og greier. Aldri mere skal jeg samtykke til noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Her oppe utafor storbyene er det nok endel bedre, kan ikke engang huske sist det var kontroll her, men på en annen side betyr det at det er mye idioter som burde vært tatt.. når man har hatt lappen i 2 uker og legger den brei midt i sentrum blant masse fotgjengere, da bør man miste lappen lenge nok til at hjernen vokser til normal størrelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 da bør man miste lappen lenge nok til at hjernen vokser til normal størrelse.. Ler så jeg er nødt til å gå og pisse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Føler med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 bare blåbær, mista akkurat lappen med hele alfabetet på 9 mnd uten, sikker 10-15 tusen i bot, 15 dager i kasjotten å ettersom jeg kjører trailer røyk jobben i samme slengen.. det er hva man kaller lang ferie det 145 i 90 sone midt på svarte natta.. snut er ut ! Da er du faan meg passe tett i skallen også vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Her oppe utafor storbyene er det nok endel bedre, kan ikke engang huske sist det var kontroll her, men på en annen side betyr det at det er mye idioter som burde vært tatt.. når man har hatt lappen i 2 uker og legger den brei midt i sentrum blant masse fotgjengere, da bør man miste lappen lenge nok til at hjernen vokser til normal størrelse.. LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 Du sier politifolkene var hyggelige mot deg og anbefalte deg å skrive brev osv osv.LOL sier jeg da. De er selvfølgelig fornøyde fordi du samtykket i førerkortbeslag. Nå er det jo bare ren plankekjøring for de på kammeret, og de kan bruke så lang tid de bare ønsker på å behandle saken din. Jeg gikk i samme fella og de var SÅ hyggelige atte, kjørte meg hjem og greier. Aldri mere skal jeg samtykke til noe som helst. hehe du mener det ja. vi får se hvordan det går da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 Jeg gikk i samme fella og de var SÅ hyggelige atte, kjørte meg hjem og greier. disse var så hyggelige at de lot meg kjøre videre til og med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Ble huka på Jusuldbrua for ikke så lenge sia.. Det var en sivil Volvo S60.. Fikk se film av kjøringa mi, men ble målt til 108kmt i SNITT... var over 130 på et tidspunkt. Dette var altså i 80-sona da jeg skulle kjøre forbi et tivoli som kjørte sakte.. sure penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå