Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er bilen sendt til lakk :D

Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet i en 3ukers tid.

Legger ut noen bilder av bilen...

15.jpg

13.jpg

14.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg hadde tenkt å gå for Le mansblå, men når jeg så farge kartet så ser jeg det er en farge uten så mye dybde. Jeg tror det blir williams blue perlcolor med den "stripefrie" laget på toppen. Den fargen kom i 2001. Har faktisk ikke sett den på noen bmwèr, så jeg føler dette er litt spenstig... Om noen har bilde så er det bare å legge ut... :) Har en uke på å bestemme meg

Skrevet

Fargevalg:

Takk for link :)

Da har jeg gitt beskjed om at jeg går for fargen. Synes den så veldig bra ut. Selv om jeg tror bilde lyver litt..

Skrevet

Er vel ikkje låv å bruke firmabil til slikt ;) ser ut til å bli en grom bil, likte fargen du til slutt bestemte deg for og :)

Er ikkje lenge til eg bynner på eit liknandes prosjekt :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Godkjenning av prosjekt

Da har jeg bestilt time på risløkka, så da håper jeg godkjenningen går i boks. Har moms papirer på alt i tillegg til at jeg tror vekten skal gå gjennom. Har veid bilen og den har en totalvekt på 1440kg med 2 personer og en halv bensin tank. Vektfordelingen var 750kg pr. aksel. Det er langt under original vekten til M3èn og innenfor original vekten på bilen.

Om dette ikke går har jeg nok et lite problem.. Men er jo andre som har fått til dette, så man må vel legge sjarm og vinflasker på bordet her.. hehe

• 1 month later...
  • 1 month later...
Skrevet

Montering: Da begynner monteringen å nærme seg en slutt :D

Litt justeringer gjenstår, men jeg ser et lys i tunellen. Moro å se at bilen får former! Tipper den er klar for understells behandling og godkjenning på Risløkka innen et par uker.. !! :lol:

6ku4cq1n2nn6jx4gvj7x.jpg

9ul6mtfj56mqdb87172d.jpg

buw2okqnt4wsurjo6o6t.jpg

55lu5xpkj3rrbrnn2ch5.jpg

sv5unbrkfjcrxs89fey9.jpg

Skrevet

Takk for det.

Om det var baklysene du mente, så er faktisk de nye. Jeg har litt sansen for de hvite standard lyktene.

Har alt klart for e-vindu, men har ikke prioritert de enda. Alt av ledninger ligger jo klart :)

Blir nok å gå tilbake til de blanke nyrene. Synes de svarte ble litt for dominerende selv om jeg vanligvis har sansen for svarte.

Skal skaffe fargekoden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...