Haug530D Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Til kun å drive orginal høytalere? skal installer Carputer i bilen og da må jeg vel forsterke lyden litt fra dataen. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=31 ... 583A1CB52E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Til å drive originalhøgtalere er denne grei nok. Det er ikkje oppgitt rms watt på denne forsterkeren, men eg kan tippe at det er 4x30/35w på denne. Ein cd spiller vil ikkje komme opp i dette (kanskje 4x20w) Eg personligt ville nok ha kjøpt ein større forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 Til å drive originalhøgtalere er denne grei nok.Det er ikkje oppgitt rms watt på denne forsterkeren, men eg kan tippe at det er 4x30/35w på denne. Ein cd spiller vil ikkje komme opp i dette (kanskje 4x20w) Eg personligt ville nok ha kjøpt ein større forsterker. effekt RMS: 4x40W, 2x120W, 1x500W Kontinuerlig effekt RMS v/4 Ohm: 160 Watt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Hva slags høyttalere har du planer om å dra med forsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå