Mexos Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Lurer på hvilken farge/farger det er på ledningen i det originale ledningsnettet til e36 som går fra tenninga på bilen og som skal til remote'n på cd-spiller'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Uten å være HELT sikker, tror jeg det er den RØDE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Hvertfall ikke rød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Skal du koble remoten på en orginalkabel i bilen?? Er ikke det strømstyring til ekstern forsterker da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 noen ligger det klare til cdsveksler, el antenne osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 Skrev litt dårlig så ble lett å misforstå Skal ikke koble til remotekabelen som går til forsterker nei. Den vet jeg fargen på og finnes heller ikke i det originale kabelrotet. Jeg trenger fargen på ledningen som går fra tenninga og som skal kobles på styrestrømmen til cd-spilleren slik at den slår seg av og på etter tenninga. Det er den på ISO kontakten som er rød. Kablene som ligger baki der er 2farget så trenger å vite hvilken av de originale ledningene som er den riktige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 bare å teste om cdspilleren lagrer instillingene dine eller ikke. Gjør den ikke det bytter du om på rød og gul på iso kontakten. Bare ikke bytt på den sorte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 den er fiolett med kvit stripe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 den er fiolett med kvit stripe takk Nautiluz: Både gul og rød er koblet til samme kabel nå så derfor står spilleren på hele tiden. Er derfor jeg trengte fargen for å finne den riktige kabelen bak i dashbordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå