carpentra Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Dekkene som står på, er kun få måneder gamle, så er så å si nye. . Råe felger!! selges til første med kr 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Dekkene som står på, er kun få måneder gamle, så er så å si nye. . Råe felger!! selges til første med kr 5000,- Bilder? Er det lik bredde foran og bak på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carpentra Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 alle dekk har lik dim!!. . bilda ja! ! det sku d steike meg ikke va lett å legg inn . . men grei fremdeles å send på mail i hvertfall så e bare å spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Kan du sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
romeo_gtr Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 bilder? er disse motorsport felger til m3 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carpentra Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 det ligger bilde av felgene på annonsen inne på autodb!! spesifiser søket med; kun pris 5000,- , bmw 3-serie, nordland .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Her er link http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1577078 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 ikke skyt meg ennå, men er dette replica felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 ikke skyt meg ennå, men er dette replica felger? Hehe, akkurat det samme tenkte jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 ikke skyt meg ennå, men er dette replica felger? hvordan ser du det? Fordi den mangler BMW koppen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 ikke skyt meg ennå, men er dette replica felger? hvordan ser du det? Fordi den mangler BMW koppen ? Jeg reagerte på fargen og så ser det ut som om motorsportskriften er lakkert på og ikke gravert inn, men lett å ta feil... Det er jo bare for selger å se på baksiden av felgen om det står BMW der for å finne ut om de er originale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 ikke skyt meg ennå, men er dette replica felger? hvordan ser du det? Fordi den mangler BMW koppen ? nei, bare syntes motorsport graveringen så litt annerledes ut... men ang koppen, hos jæger i bergen sa de at bmw koppene kun passet i orginale felger.. hørtes det fornuftig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carpentra Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 har tatt enda et bilde av felgene, der hvor man tydeligere ser BMW MOTORSPORT inngraveringa sjekk ut: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1577078 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Er det 7,5x17" foran, og 8,5x17" bak? Kan du skjekke om det er et BMW delenr. skrevet på innsiden av felgen, 11 siffer, og begynner med 3611222 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carpentra Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 jeg mener å tror at alle felgene er helt identiske av dim.! Har skjekket det 11-sifrede nr. inne felgene, å det er som følger; 3611222 osv.. åsså er det også inngravert BMW inni felgene. . BMW-logoen i felgenes senter er overlakkerte!! bilens tidligere eier hadde stor sans for å fjerne allt av bmw-logoer, noe som forøvrig også er gjort på panser, og bagasjelokk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå