maxis Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Mitt forsøk på å få litt mere "ungdommelig" preg på en e 38. Mulig det ble litt vel mye undommelig men Dårlige bilder men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 hmm.. du som bor på sunndalsøra? mener jeg så en slik der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 hmm.. du som bor på sunndalsøra? mener jeg så en slik der... Nei,det må nok være en annen. så det finnes flere lignende biler med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 fyttify dette må være den peneste e38 jeg har sett... ossen felger og dim er det der? de var over kule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 fyttify dette må være den peneste e38 jeg har sett... ossen felger og dim er det der? de var over kule Felgene heter superstar grandeur. De er 9,5x19" et-8 rundt om med 265/30 dekk. De tar plass utover for å si det sånn. 10 cm med kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Skamrå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 helt enig! rå bil! sånn ville jeg hatt den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Konge bil og ja bare kongelige sitter på slike og du kjører en Bare å slenge ut flere bilder, front, interiør osv, helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Den så veldig rå ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Perfekt senk, og fete hjul, må være de flotteste chromfelgene jeg har sett . Men er det chrom i rillene på nyrene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Den så utrolig konge ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 kjempefin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 Perfekt senk, og fete hjul, må være de flotteste chromfelgene jeg har sett . Men er det chrom i rillene på nyrene også? Grillene er helchrome ja. senkingen ser så bra ut pga at framskjermene er "justert".. Men det vises kanskje ikke så godt på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Gangsterbil! Tonede ruter rundt hele, mørker lykter og mørk grill hadde vært max! Ta flere bilder da, litt lysere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 WOW! Slike felger skulle jeg hatt på 7eren min.. Får jeg spørre hva prisen er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå