Gunnar Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Fryktelige og fryktelige fru blom - 255/35-20" gir samme rulleomkrets/diameter som E38 er levert med fra fabrikk. Det er 255/30-20" som er for liten. Du vil få mer misvisning på speedo og forbruk på kjørecomputer, kmstanden vil tikke fortere, etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Fryktelige og fryktelige fru blom - 255/35-20" gir samme rulleomkrets/diameter som E38 er levert med fra fabrikk. Det er 255/30-20" som er for liten. Du vil få mer misvisning på speedo og forbruk på kjørecomputer, kmstanden vil tikke fortere, etc.. Nå var det vel dekkene dine jeg siktet til Du har så rett,men har alltid kjørt lavprofil og kommer til å fortsette med det. Dekka kommer nok over helga,så da kommer det nok et par bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Det ser unektelig bedre ut - det er jeg helt enig i. Skal man ha riktig dekkdimensjon så har man altså samme profil i 20" på 7-serie som man har i 18" på f.eks. E34/E36/E39/E46 osv. Hadde 235/40-18" og 265/35-18" på M5en, så det ble jo like mye dekk som jeg nå har på 7ern i 20". Menmen, jeg hadde ikke råd til å miste mer komfort enn jeg gjorde, så jeg er fornøyd. Flytter vi til et sted med bedre vei skal jeg heller gå ned et hakk til på dimensjonene - eller opp til 21".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Da var det ut med superstar og inn med Trafficstar,ingen tvil om at dimmen på de nye hjula passer bedre på 7ern Dårlig bilde denne gang også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Likte de felgene bedre jeg og Men de eksosstussene MÅ du bytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Likte de felgene bedre jeg og Men de eksosstussene MÅ du bytte.. Nei nei..dette skal ikke være noen gubbebil..så litt fjortisstuk må det være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 lekker bil og lekkre felger! du har god smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Å du heite helvette!! De hjulene var, i likhet med Superstarfelgene, GROMME!! :D Er det lov til å spørre hvor du har handlet dem, og evt. pris..? Send gjerne på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Å du heite helvette!! De hjulene var, i likhet med Superstarfelgene, GROMME!! :DEr det lov til å spørre hvor du har handlet dem, og evt. pris..? Send gjerne på PM Trafficstar rts heter nå hjula og kommer ifra japan.. sannelig ikke sikker på hvem som selger de her til lands..sikkert flere steder å velge imellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Utrolig fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Ble ikke så dumt det der nei.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Fet bil da. Men savner mere bilder her! Man skal ikke være beskjeden på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Wohoo, den hadde jeg ikke sett før... Må være den peneste E38 e har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 Fler bilder kommer.. skal bytte ut frontlyktene snart,så da må jeg nok ta noen bilder. Skal dessverre bytte ifra en type fjortislykter til en annen type fjortislykter.. De orginale faceliftlyktene er sannelig ikke billige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 belli ja venås;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå