Gå til innhold

min e38..bilder av årets "look" på side 5(til salgs)

maxis
 Share

Anbefalte innlegg

Fryktelige og fryktelige fru blom - 255/35-20" gir samme rulleomkrets/diameter som E38 er levert med fra fabrikk. Det er 255/30-20" som er for liten. Du vil få mer misvisning på speedo og forbruk på kjørecomputer, kmstanden vil tikke fortere, etc.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fryktelige og fryktelige fru blom - 255/35-20" gir samme rulleomkrets/diameter som E38 er levert med fra fabrikk. Det er 255/30-20" som er for liten. Du vil få mer misvisning på speedo og forbruk på kjørecomputer, kmstanden vil tikke fortere, etc.. ;)

Nå var det vel dekkene dine jeg siktet til :wink:

Du har så rett,men har alltid kjørt lavprofil og kommer til å fortsette med det.

Dekka kommer nok over helga,så da kommer det nok et par bilder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser unektelig bedre ut - det er jeg helt enig i. Skal man ha riktig dekkdimensjon så har man altså samme profil i 20" på 7-serie som man har i 18" på f.eks. E34/E36/E39/E46 osv. Hadde 235/40-18" og 265/35-18" på M5en, så det ble jo like mye dekk som jeg nå har på 7ern i 20". Menmen, jeg hadde ikke råd til å miste mer komfort enn jeg gjorde, så jeg er fornøyd. Flytter vi til et sted med bedre vei skal jeg heller gå ned et hakk til på dimensjonene - eller opp til 21"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du heite helvette!! De hjulene var, i likhet med Superstarfelgene, GROMME!! :D :D

Er det lov til å spørre hvor du har handlet dem, og evt. pris..? Send gjerne på PM :)

Trafficstar rts heter nå hjula og kommer ifra japan..

sannelig ikke sikker på hvem som selger de her til lands..sikkert flere steder å velge imellom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fler bilder kommer..

skal bytte ut frontlyktene snart,så da må jeg nok ta noen bilder.

Skal dessverre bytte ifra en type fjortislykter til en annen type fjortislykter.. :roll:

De orginale faceliftlyktene er sannelig ikke billige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...