maxis Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 ok. fint ratt det. er det hvite sømmer i rattet er det M-Tech ratt. er det 3 farget søm i M fargene er det et M5 ratt fra E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 sånn å forstå. plukka det iallefall ifra en e39. Har sikkert med å gjøre at min e38 er en tidlig utgave..men fant ut at ratt til og med 98 ifra e39 passer i min. ifra 99 er rattet noe annerledes konstruert,samt annen airbag og alle koblinger er annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 jepp. fra og med september 1998 (1999 model) så er det dualstage airbag system. før det er det singlestage airbag system. single og dual har forskjellig tilkoblinger og er et helat annet system. de passer ikke om hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 kjekt å vite Mulig du sjøbuse vet om d går å sette på e39 m5 speil på e38 også? Kom over en side hvor de solgte uorginale m5 speil tilpasset e38,men finner ikke igjen siden. Tenkte jeg skulle prøve meg på litt mer "seriøst" utsenede på min til neste år. Noe som blandt annet innebærer org hovedlykter og andre speil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 vet ikke om orginale fra E39 passer E38. men jeg kjøpte M5 speil til min E38 hos GS bildeler. de er ikke orginale. men passet 100% kontaktene passet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 du er flink til å legge ut bilder av din bil i alle tråder as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 kjekt å vite(ang speila) noen som vet hvordan jeg får bort airbaglampa etter rattbytte? finnes d noe luretriks eller må d spesialutstyr til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Airbaglampe må slukkes med diagnoseutstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 du er flink til å legge ut bilder av din bil i alle tråder as bilde forklarer mer enn 1000 ord. han spurte om ratt og speil. og jeg la ut bilde for å forklare speil og bekrefte ratt. enklere å bruke mine egene bilder som jeg vet hvor ligger istede for å søke etter andre biler med samme speil/ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Fortsatt til salgs denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Hva er planen siden du skal selge? Fin E38 i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Kjøpe planker og spiker Bilen er forresten solgt til en annen kar her på forumet,forøvrig lystløgner av værste sort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 kjedelig at du solgte den da, er en av de fineste e38ene jeg veit om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrydenlundE38 Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Her snakker vi mafioso Det kaller jeg 7'er asså! Veldig strøken bil du hadde der, synd med salg.. Men er vel te et godt formål Blei nysjerrig på den takspoiler'n din.. Hvor fikk du tak i den, om det er å få lengre? Hvor fant du forresten glasstakluke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå