Haug530D Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 Finnes det en Diy til denne bilen? fant mye til E36, men det er jo litt forskjellige lykter da.
Spiritus Sancti Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 fant du flere enn den som ligger her på bimmers til e36? Sorry for off topic.
Haug530D Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 Ingen som vet? må man lime de ringene btw?
HMW Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 kommer ann på hvor du har kjøpt de. mange på ebay må limes.. ellers er det klips som fungerer veldig bra.
Haug530D Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 kommer ann på hvor du har kjøpt de. mange på ebay må limes.. ellers er det klips som fungerer veldig bra. Kjøpte disse: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 23873&rd=1 Er vel samme som GS selger.
Toro Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 De ser ganske like ut som de jeg har. Du limer de enkelt og greit på toppen av glasset. Limer du lenger ned på ringen så vil limet syns gjennom glasset. De er veldig endle å montere og. 4 skruer på hver lykt og noen klips rundt lyktene for å få delt dem. Ledningene stikker du rett i kontakten til parklyset, så du slipper å bruke strøtyv. Jeg brukte vel ca 1 time på å montere disse på min, og da gjorde jeg ren lyktene i tillegg, så det er fort gjort.
Haug530D Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 De ser ganske like ut som de jeg har.Du limer de enkelt og greit på toppen av glasset. Limer du lenger ned på ringen så vil limet syns gjennom glasset. De er veldig endle å montere og. 4 skruer på hver lykt og noen klips rundt lyktene for å få delt dem. Ledningene stikker du rett i kontakten til parklyset, så du slipper å bruke strøtyv. Jeg brukte vel ca 1 time på å montere disse på min, og da gjorde jeg ren lyktene i tillegg, så det er fort gjort. Måtte du ut med hele lyktene? hvilken lim brukte du?
Toro Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 Ja, må ut med hele lykta, men det er 5 minutter så er den ute. Brukte vanlig superlim, det holder mer enn godt nok.
Haug530D Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Skrevet Juli 29, 2007 Ok, takker for svar, hadde du de i stekeovnen? står noe om det i den instruksjonen som fulgte med, har bare sånn Europris Superlim, holder det mon tro?
oddern Skrevet Juli 29, 2007 Skrevet Juli 29, 2007 blir slike ringer godkjent uten trøbbel ved eu-kontroller og liknende?
HMW Skrevet Juli 29, 2007 Skrevet Juli 29, 2007 ved pkk er det nok ikke noe problem hvis det er gjort ordentlig... da er det ingen som tenker over det ettersom det er originalt på nyere..
Haug530D Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Skrevet Juli 30, 2007 Ok, takker for svar, hadde du de i stekeovnen? står noe om det i den instruksjonen som fulgte med, har bare sånn Europris Superlim, holder det mon tro? bump
Toro Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Ok, takker for svar, hadde du de i stekeovnen? står noe om det i den instruksjonen som fulgte med, har bare sånn Europris Superlim, holder det mon tro? bump Nei, du trenger ikke å ha lyktene til E39 i stekeovnen, det er vel mest på E30 og E34 de gjør det for å få løst opp limet rundt glasset. På E39 er det bare noen enkle klips rundt lykta for å dele den. Ja, limet holder sikkert. Jeg brukte superlim fra Biltema, og det sitter som støpt fortsatt
Haug530D Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Skrevet Juli 30, 2007 Ok, takker for svar, hadde du de i stekeovnen? står noe om det i den instruksjonen som fulgte med, har bare sånn Europris Superlim, holder det mon tro? bump Nei, du trenger ikke å ha lyktene til E39 i stekeovnen, det er vel mest på E30 og E34 de gjør det for å få løst opp limet rundt glasset. På E39 er det bare noen enkle klips rundt lykta for å dele den. Ja, limet holder sikkert. Jeg brukte superlim fra Biltema, og det sitter som støpt fortsatt Ok, takker for svar, ja jeg var foressten å fikk meg noe nytt superlim i dag, de andre tubene var bare sånn 10,- kr greier å det var visst vann i forhold til den jeg har kjøpt nå, bør være bra 70,- spenn for 3gram. får vel lage en DIY når jeg skal montere, må bare vente til det forbaska regnværet gir seg, bor på Vestlandet og har desverre ikke garasje (har tilgang på en, men det er 5km å kjøre, det gidder jeg ikke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå