Gå til innhold

Montering av cd spiller i midtkonsoll på e39?


Anbefalte innlegg

Ny mann på forumet.

Lurer bare på om det går ann og ta ut det som står der, og montere eventuelt en annen spiller, eller må det orginale stå der? Jeg har ikke noe kjørecomputer der, har bare den lille under speedometeret. Men er sugen på bygge ett nytt anlegg, men lurer bare på noen ting rundt det??

Kurt Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til forumet;)

Er ingen problem å bytte ut den originale spilleren i E39.. Har selv gjort det i min;)

Er mange her inne som ikke liker det pga. ødelegger litt helheten i interiøret, men det er smak og behag.

Det du gjør er å kjøpe en slik:http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=913

Så må du ha en adapter fra koblingene som er der til den spilleren du skal sette inn, og da er det bare tut å kjør 8)

Kan ta et bilde av hvordan det ble i min i morgen så kan du se selv før du evt. setter i gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tios, jeg er litt for at viss det ergjennomført pent og se på så gjør det ikke no. lurte kanskje på og lakke en plate og sette der jeg da.

Hadde vært kjekt med bilder igrunn, lettere os det da. så det har ikke noe og si med høytalerledninger og såmme ting? Må bare kjøpe noen overganger kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men forsvinner den orginale radioen og det da? Synes den ramma så litt liten ut til det?

Velkommen til forummet ja.

Det som forsvinner er Radioen og cd Spiller/kasett spiller + det dekselet/listen som er øverst, den følger vel med hele dritten.

du kan jo se i denne tråden:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... piller+e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det, er kjekt med sånne forum med tips og råd :lol:

Men likte ikke noe særlig de første bildene på den linken, men de siste så veldig bra ut, er noe sånt jeg hadde tenkt, for kunne tenke meg og beholde den øvre lista på, den må liksom være der.

men lurer litt på sånn som koblinger og sånne ting, må jeg måle meg fram til det, eller finnes det noe koblingsskjema eller noe som jeg kan få på mail?? Samt en utstyrsliste?

TAkker alle for tips og råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det, er kjekt med sånne forum med tips og råd :lol:

Men likte ikke noe særlig de første bildene på den linken, men de siste så veldig bra ut, er noe sånt jeg hadde tenkt, for kunne tenke meg og beholde den øvre lista på, den må liksom være der.

men lurer litt på sånn som koblinger og sånne ting, må jeg måle meg fram til det, eller finnes det noe koblingsskjema eller noe som jeg kan få på mail?? Samt en utstyrsliste?

TAkker alle for tips og råd :)

Var bare en stor kontakt i min,. der satt jeg på en adapterplugg som passet rett i den nye spilleren;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...