Skimmy Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 NYDELIG Farge, hvitt er så sinnsykt pent. gleder meg til å se denne ferdig! god jul!
Geirrita Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 Har fått fraktet bilen ut i det nye verkstedet vårt nå. Her blir det litt mere plass å boltre seg på enn hva man er vant til fra før. Beklager dårlig bilde og skjelving...
Geirrita Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 Slenger ut litt flere bilder nå som jeg har fått den i hus.
hare4 Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Nydelig med svart tak, men er det fargeforskjell på fangeren forran?
Geirrita Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 Kom hjem etter en tur i verkstedet nå i kveld .Har fått montert frontfangeren med gitter og lister samt.frontlykter,men er ikke sikker på om jeg skal ha chrom eller sorte nyrer ... Hva tror dere.????
Geirrita Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 Nydelig med svart tak, men er det fargeforskjell på fangeren forran? Nei er nok ikke fargeforskjell,men bilen ble fraktet ut på bilhenger i sølevær.Riktignok uten frontfanger montert.Så de første bildene er av møkkete bil med ren frontfanger.
2mMy Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 ville gått for sort hvis jeg var deg! tror det blir det frekkeste på en hvit bil! krom'en vil bare ødelegge kontrastene! =) ellers frekk vogn =)
Skimmy Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 spessielt med svart tak! chrome eller svarte nyrer, vanskeli å sei, svart match jo taket og speilene, mens chrome matcher lyktene hvordan felger skal du ha på?
Geirrita Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 spessielt med svart tak! chrome eller svarte nyrer, vanskeli å sei, svart match jo taket og speilene, mens chrome matcher lyktenehvordan felger skal du ha på? tenkte akkurat det samme som deg. Felgene blir de samme som før. BBS Challenge 8.5 / 10 x 19 Men de blir også lakkert mørke/sorte. Er glad i sorte felger som dere ser.Gamle bilen 318/ M3
Geirrita Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 Er vel egentlig det stuket her som jeg er litt ute etter.
Viko Skrevet Desember 28, 2007 Skrevet Desember 28, 2007 Gå for sorte nyrer, speil og felger. Samt ein toning av rutene og alle lyktene. Det har eg sett på en bil før, og det var tøft.
Geirrita Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Skrevet Desember 28, 2007 Gå for sorte nyrer, speil og felger.Samt ein toning av rutene og alle lyktene. Det har eg sett på en bil før, og det var tøft. Har planer om middels soting av alle rutene også ja,men ikke for mørkt. Noen som har prøvd solfilmen ifra solfilmhalvpris??? Men lyktene er jeg ikke helt sikker på.Skal ha på facelift-lykter bak også,men vet ikke helt hvordan det vil bli med soting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå